سیاسی

صهیونیست‌ها ثابت کردند زبانی جز گلوله نمی‌فهمند

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به تهاجمات همه‌جانبه‌ رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه گفت: صهیونیست‌ها برای چندمین‌بار ثابت کردند جز زبان گلوله، زبان دیگری متوجه نمی‌شود.
محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با فارس با متفاوت دانستن روز قدس امسال با سال‌های گذشته، اظهار کرد: با توجه به تهاجمات همه‌جانبه‌ای که رژیم صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه در چند روزه اخیر کرده، برای چندمین‌بار ثابت کرده که جز زبان گلوله زبان دیگری متوجه نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه روز قدس امسال به دلیل تهاجمات همه‌جانبه رژیم اشغالگر قدس و پشتیبانی مکرر مقامات غرب به‌ویژه آمریکا اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشت، گفت: به علت این تهاجمات تا به حال بیش از 500 نفر به شهادت رسیدند و نزدیک به هزار نفر یا بیشتر هم مجروح شده‌اند.

حبیبی وقاحت رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از ددمنشی‌های رژیم غاصب صهیونیستی را یادآور شد و افزود: غرب، مبنایش را بر این گذاشته است که از هر جنایت اسرائیل پشتیبانی کند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از روز قدس به‌عنوان روز مقابله با پشتیبانی از صهیونیست‌ها یاد کرد و گفت: راهپیمایی عامه مردم مسلمان به‌صورت یکپارچه علامت اراده مشترک همه جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی است.

https://shoma-weekly.ir/EWtXaG