سیاسی

صهیونیستها فهمیدند ماجراجویی موجب نابودی سرزمین‌های اشغالی خواهد شد

راهپیمایی روز قدس، خط بطلانی بر سیاست‌های آمریکا در منطقه و اتحاد غربی، عربی و عبری کشید. حضور نسل سوم انقلاب در این راهپیمایی یک پیام تاریخی برای رژیم صهیونیستی دارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: راهپیمایی روز قدس، خط بطلانی بر سیاست‌های آمریکا در منطقه و اتحاد غربی، عربی و عبری کشید. حضور نسل سوم انقلاب در این راهپیمایی یک پیام تاریخی برای رژیم صهیونیستی دارد.

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به راهپیمایی باشکوه روز قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس در ایران و سایر کشور‌های جهان نشان داد که ملت‌های مسلمان با این حضور گرم و انقلابی یک «نه» بزرگ به معادله غرب که در حال شکل گیری است، نشان دادند.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس، خط بطلانی بر سیاست‌های آمریکا در منطقه و اتحاد غربی، عربی و عبری کشید. حضور نسل سوم انقلاب در این راهپیمایی یک پیام تاریخی برای رژیم صهیونیستی دارد.

انبارلویی گفت: هم اکنون رژیم صهیونیستی در مرز‌های سرزمین اشغالی محبوس است و می‌داند که اگر یک ضربه بزند، ده‌ها ضربه می‌خورد؛ لذا به شرارت‌های نظامی خود در مرز غزه، لبنان و سوریه پایان داده است و می‌داند اگر بخواهد ماجراجویی کند بساط‌شان در داخل سرزمین‌های اشغالی به هم می‌خورد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: پیامی که راهپمایی روز قدس به لحاظ سیاسی داشت این بود که رژیم صهیونیستی و همچنین دولت آمریکا منفورترین دولت‌ها در سطح جهان هستند و رفتار شرارت آمیز آنها مورد نفرت ملت‌های آزاده جهان است.

وی با بیان اینکه استکبارجهانی با اهرم‌های فرهنگی و سیاسی خود به دنبال دلسرد کردن مردم از تداوم مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند، گفت: راهپیمایی دیروز نشان داد که این اقدامات مذبوحانه هیچ نتیجه‌ای نداشته است و مردم با بصیرت و هوشیاری، مسائل مربوط به سرزمین‌های اشغالی را دنبال می‌کنند.

انبارلویی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال با پدیده موج بازگشت و انتفاضه سوم در سرزمین های اشغالی روبه رو هستیم، لذا تلاش‌های استکبار جهانی برای دلسرد کردن ملت ما و سایر ملت‌های جهان به‌ویژه فلسطین نتیجه‌ای نخواهد داشت.

https://shoma-weekly.ir/Syvr85