سیاسی

صمیمیت بین مردم و مسئولان باید تقویت شود

باید کاندیداها سعی کنند که ضمن رعایت صداقت فضایی را ایجاد کنند که صمیمیت بین مردم و مسئولین حفظ و تقویت شود و هر چه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم این فضا پررنگ‌تر می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه از سه طیف اصلاحطلب، اصولگرا و مستقل در عرصه انتخابات حضور دارند، بر ضرورت مشارکت مردم در این عرصه تاکید کرد و گفت: باید مراقب بود که بداخلاقیها، بزرگنماییها و سیاهنماییها مردم را برای حضور پرشور در انتخابات دلسرد نکند.

فاطمه رهبر ارزیابی از آرایش سیاسی کشور در آستانه انتخابات گفت که در آرایش سیاسی کشور حتی پس از اعلام نظر شورای نگهبان تغییری به وجود نیامده است و به طور طبیعی شاهد حضور سه جریان اصلاحطلب، اصولگرا و مستقلها در عرصه انتخابات ریاستجمهوری هستیم.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدد سلایق در بین نامزدها وجود دارد، گفت: طبیعتا اگر قرار باشد به مصادیق بیندیشیم باید بگوییم ممکن است با حذف برخی از افراد چنین تصوری به وجود آمده باشد، اما روال طبیعی این است که نظر شورای نگهبان فصلالخطاب بوده و شورای نگهبان در این زمینه بر اساس شاخصها و اصول تعریف شده بسیار شایسته عمل کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت مردم در تمامی عرصهها، اظهار کرد: نمونه مشارکت مردم را در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته نیز دیدهایم لذا نباید غافل شویم از اینکه مردم به بلوغ و درجه سیاسی و بصیرت بالا رسیدهاند و میتوانند در تمامی صحنهها شرایط را ارزیابی کرده و خود را نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیتی که احزاب، گروهها و کاندیداها دارند آنچه که موجب دور شدن مردم از حضور و مشارکت در انتخابات میشود بداخلاقیها، بزرگنمایی و سیاهنمایی نسبت به برخی از موضوعات است، در واقع مردم با بصیرتی که دارند کاملا واقف به همه امور هستند.

این نماینده اصولگرای مجلس افزود: باید کاندیداها سعی کنند که ضمن رعایت صداقت فضایی را ایجاد کنند که صمیمیت بین مردم و مسئولین حفظ و تقویت شود و هر چه به انتخابات نزدیکتر میشویم این فضا پررنگتر میشود.

 

https://shoma-weekly.ir/6v9kfA