سیاسی

شیوه حرکت چگونگی "رسیدن" را ترسیم می کند

عزم و مدیریت جهادی لازمه توسعه است و ما باید بدانیم که چگونه باید کار کنیم تا نتایج حاصله متناسب باشد و شیوه حرکت بسوی قله می تواند رسیدن به هدف را ترسیم کند.
حسین عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر زکات احیا شود ودولت نیز در این زمینه سرمایه گذاری کند، مشکل روستاها حل می شود.

وی با اشاره به شعار سالجاری اقتصاد و فرهنگ، عزم و مدیریت جهادی را برای تحقق اهداف این شعار لازم دانست و گفت: عزم و مدیریت جهادی لازمه توسعه است و ما باید بدانیم که چگونه باید کار کنیم تا نتایج حاصله متناسب باشد و شیوه حرکت بسوی قله می تواند رسیدن به هدف را ترسیم کند.

انواری بیان داشت: شیوه مدیریت مشخص می کند که آیا ما در رسیدن به اهداف موفق می شویم یا نه و در مدیریت جهادی چند مسئله باید مورد دقت قرار گیرد که کار با انگیزه الهی از جمله آن است و هر قدمی که بر می داریم باید برای رضای خدا باشد.

رئیس کمیته امداد کشور ادامه داد: در مدیرت جهادی مسئول باید پاسخگو باشد و نمی توان مسئولیت پذیرفت و پاسخگو نباشیم.

انواری گفت: متاسفانه گاهی اوقات در جامعه جمهوری اسلامی گدایی مسئولیت می کنیم درحالیکه مسئولیت امانت است و اگر آن را حق خودمان ندانستیم، موفق خواهیم شد.

وی عنوان کرد: در مدیریت جهادی و علوی در کنار تخصص و تعهد باید به ارزشهای دینی و اخلاقی توجه شود.

در این مراسم، تیمور طهماسب پور به عنوان مدیرکل کمیته امداد و اصغر امیری به عنوان قائم مقام کمیته امداد مازندران معرفی شدند.

https://shoma-weekly.ir/j8L7cb