سیاسی

شیخ المراجع آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و مسائل هفته گذشته

حزب موتلفه اسلامی با عرض ادب و احترام به محضر شریف شیخ المراجع، متذکر میشود حق اظهار نظر و تذکر به ائمه المسلمین به جای خود محفوظ است ولی انتقاد باید با رعایت موازین اخلاقی و شأن افراد به ویژه در محضر بزرگان و فقهای عالیقدر و مراجع عظیم الشان باشد.
دکتر بادامچیان - مجاری الامور بید العلماء الامناء بالله- هفته گذشته بیانات مرجع عالیقدر و فقیه عظیم الشان حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی مدظله العالی در دیدار با رئیس مجلس مورد انتقاد نامحترمانه یک پایگاه خبری قرار گرفت و بازتاب های گسترده ای را به دنبال داشت.
 متن نوشته شده از سوی پایگاه خبری مذکور متاسفانه بدون رعایت ادب و احترام و شئونات مرجعیت، آن هم عالم و فقیهی بزرگوار که عمر پربرکتش سرشار از تقوی، فقاهت و بینش روشن است، می باشد. از این رو مورد اعتراض و تذکر جامعه محترم مدرسین، جامعه روحانیت مبارز، تشکلها و فعالان سیاسی از هر سلیقه و صراطی قرار گرفت و ضمن احترام وافر به این مرجع بزرگوار، جایگاه بلند و رفیع آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را ستودند.
 حزب موتلفه اسلامی با عرض ادب و احترام به محضر شریف شیخ المراجع، متذکر میشود حق اظهار نظر و تذکر به ائمه المسلمین به جای خود محفوظ است ولی انتقاد باید با رعایت موازین اخلاقی و شأن افراد به ویژه در محضر بزرگان و فقهای عالیقدر  و مراجع عظیم الشان باشد.
 امید است که فضای اخلاق کریمه و رعایت حقوق حقه و ادب و احترام، گسترده تر از همیشه در جامعه اسلامی مان برقرار باشد.


https://shoma-weekly.ir/SbZTR3