سیاسی

شکوه فاطمیه موجب خنثی سازی توطئه ها است

ما در یک مقطع زمانی حساس هستیم و تهاجم به شیعه و ناموس حضرت زهرا (س) و زیر سؤال بردن آنها و کم‌رنگ کردن و افسانه‌ای خواندن این قضیه در برنامه کار دشمنان است لذا هم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هم مراجع تقلید تأکید دارند بر برگزاری باشکوه ایام فاطمیه آنجا که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از اول مجلس فاطمه زهرا (س) تا آخر آن حضور دارند و معتقدند که مجلس حضرت (س) از برکات فراوانی برخوردار است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد خرسند گفت: تکریم حضرت فاطمه زهرا (س) تکریم رسول‌الله (ص) و تکریم رسول‌الله تکریم خداوند بزرگ و متعال است و همان طور که پیامبر اکرم (ص) فرمودند خشم و غضب فاطمه زهرا (س) خشم و غضب من و خشم و غضب من خشم و غضب خداوند است و احترام به فاطمه زهرا (س) و ائمه اطهار احترام به من و احترام به من احترام به خداوند تبارک و تعالی است .

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: ما در یک مقطع زمانی حساس هستیم و تهاجم به شیعه و ناموس حضرت زهرا (س) و زیر سؤال بردن آنها و کم‌رنگ کردن و افسانه‌ای خواندن این قضیه در برنامه کار دشمنان است لذا هم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و هم مراجع تقلید تأکید دارند بر برگزاری باشکوه ایام فاطمیه آنجا که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از اول مجلس فاطمه زهرا (س) تا آخر آن حضور دارند و معتقدند که مجلس حضرت (س) از برکات فراوانی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: چون در آستانه نوروز قرار داریم باید ضمن احترام به آداب و رسوم مردم ، حرمت فاطمیه هم حفظ شود. از هیئتها می خواهیم در روز چهارم فروردین که تعطیل رسمی می‌باشد شاهد عزاداری هیأت در سطح خیابان‌ها به همان شکل که در محرم هست و محلات در سطح شهر حرکت می‌کنند باشیم.

وی از ستاد تسهیلات نوروزی خواست تا در برنامه‌ ریزی‌هایی که می‌کنند حتماً بر روی بحث فاطمیه توجه ویژه‌ای مخصوصاً در هفته اول فروردین داشته باشند و هیچ نمادی از جشن و سرور و شادی وجود نداشته باشد ولی در هفته دوم اگر مراسم جشن و یا نمایشگاهی بخواهد ایجاد شود مانعی ندارد.

https://shoma-weekly.ir/vpOZff