سیاسی

شکست آمریکا از ایران در توطئه ۱۴۰۱ تکرار شد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی معتقد است که عظمت شکست آمریکا در توطئه ۱۴۰۱ درست عین عظمت شکست آمریکا در جریان انقلاب اسلامی و شکست آمریکا در جنگ تحمیلی است.

دکتر اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در گفت وگو با ویژه برنامه «فجرآفرینان» رادیو انقلاب که به صورت همزمان از رادیو گفت وگو نیز پخش می شد اظهارکرد: به وقوع پیوستن انقلاب اسلامی در کشوری عقب مانده که به تسخیر اشغالگران آمریکایی درآمده بود و مسائل اقتصادی آن را مستشاران آمریکایی و انگلیسی در دست گرفته بودند و نفت آن را غارت می‌کردند یک معجزه واقعی است.

وی افزود: آن زمان کسی در ایران جرأت اعتراض کردن به این مسائل را نداشت بطوریکه اگر یک صلوات برای امام می‌فرستاد در ساواک شکنجه می‌شد و کشوری که از هر جهت دچار دیکتاتوری و خفقان بود امروز بعد از ۴۴ سال به عنوان کشوری مستقل و آزاد و با قدرت در صحنه بین الملل حضور پیدا می‌کند و تحریم آمریکا برای آن معنای زیادی ندارد.

دبیرکل حزب موئلفه اسلامی گفت: کشور ما به قدرتی رسیده که نه تنها آمریکا جرأت حمله به آن را ندارد بلکه ایران پشتوانه اصلی همه نهضت‌های آزادی بخش در کشورهای منطقه نیز می‌باشد.

بادامچیان با بیان اینکه انقلاب در گام دوم به تکامل اصلی خودش و اهداف و آرمان‌ها خواهد رسید اظهارکرد: ایران در طول این ۴۴ سال به رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای و حضور هوشمندانه ملت ایران به استقلال کامل رسیده هرچند که در حوزه وابستگی‌های اقتصادی هنوز مشکلاتی وجود دارد.

وی افزود: میزان صادرات غیرنفتی ایران در زمان فرار شاه رقم ۳۷۴ میلیون دلار و میزان واردات هم ۲۲ میلیارد دلار بود اما امروز به برکت انقلاب و همت ملت، صادرات و واردات کشور برابر شده و نیازی به فروش نفت نداریم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی یادآور شد: ما آن زمان فقط ۲۰۰ هزار دانشجو داشتیم که بخش کمی از آن‌ها بانوان بودند و ۱۲۰ هزار نفر از آن‌ها هم در خارج کشور تحصیل می‌کردند اما امروز چندین میلیون دانشجو و بیش از ۱۵ میلیون دانشجو با مدرک دکتری، مهندسی، لیسانس و فوق لیسانس داریم و ۵۰ درصد دانشجویان هم از بانوان هستند.

بادامچیان با تصریح بر اینکه ذهنیت اقتصادی خیلی از افراد هنوز اسلامی نیست گفت: مشکلات معیشتی مردم به این علت است که هنوز سیاست‌های ما تحت تأثیر رسوبات سیاست سرمایه داری و چپ زدگی است.

وی افزود: تمدن غرب یک تمدن مادی گرا و آلوده است و در مقابل آن تمدن نوین اسلامی قرار دارد که برپایه علم و وحی و دانش همه جانبه و تجربه انسانهاست و ما قرار است که به این تمدن دست یابیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی معتقد است که عظمت شکست آمریکا در توطئه ۱۴۰۱ درست عین عظمت شکست آمریکا در جریان انقلاب اسلامی و شکست آمریکا در جنگ تحمیلی است.

https://shoma-weekly.ir/rUv7f4