سیاسی

شکاف نسلی در حزب مؤتلفه اسلامی رخ نخواهد داد

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: هیچ گاه شکاف نسلی در حزب مؤتلفه اسلامی رخ نخواهد داد.
مدیریت جوانان استان تهران حزب مؤتلفه اسلامی به مناسبت اعیاد شعبانیه گردهمایی جوانان و بررسی چشم اندازهای حزب را برگزار کرد.

سید مهدی جولایی، قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نقش جوانان در دوره اخیر حزب، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تفاوت نسلی و تغییر ویژگی های جوانی در دوره های مختلف تا میان سالی و تفاوت آن با گسست و انقطاع تصریح کرد: شکاف نسلی گسست در ارزشها است که هیچ گاه در حزب و جامعه ای که ارزش های مشترک دارد رخ نخواهد داد. چرا که حزب و اعضای آن ارزش های مشترکی داشته و هدف یکسانی را دنبال می کنند.

وی با اشاره به نقش جوانان در دوره اخیر حزب، گفت:‌ اختلاف سلیقه ناشی از تفاوت های نسلی، امری طبیعی بوده و موجب رشد و پیشرفت است و نباید آن را شکاف نسلی دانست.

در ابتدای این مراسم پس از مولودی خوانی، پدر شهید حدادیان از صفات و رفتارهای شهید گفت و محسن قناعت دبیر استان تهران به بررسی دغدغه های جوانان امروز و دیروز پرداخت.

دبیر تهران حزب مؤتلفه اسلامی افزود: حضور جوانان در راستای رسیدن به چشم انداز موتلفه اسلامی که رسیدن به جامعه نمونه اسلامی می باشد، حیاتی است و حضور نیروها و افکار جوان و نوجوان را بسیار ضروری برشمرد.

https://shoma-weekly.ir/CfH9rB