سیاسی

شهید مطهری بدون تبعیت از احساسات بن مایه‌ها را هدف قرار داد

دکتر اسدالله بادامچیان با اشاره به اهمیت جایگاه استاد شهید در طول نهضت امام خمینی، گفت: آیت‌الله شهید مطهری نفاق شناسی با تدبیر بود که هیچگاه تابع احساساتش نشد، بلکه بن مایه‌ها را هدف قرار داد.
دکتر اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی، آیت‌الله شهید مطهری را عالم نفاق شناس و فریب شناس دانست وگفت: آیت‌الله شهید مطهری اسلام شناسی عمیق و فهیم بود و اندیشه‌ای عمیق و تیزبینی اسلامی بسیار زیادی داشت، اخلاص شهید مطهری مانند سنگ محک بود که اگر شخصی نفاقی داشت و با او برخورد می‌کرد ناخالصی و نفاق آن شخص هویدا می‌شد.

او با اشاره به اهمیت جایگاه استاد شهید در طول نهضت امام خمینی، تصریح کرد: آیت‌الله شهید مطهری نفاق شناسی با تدبیر بود که هیچگاه تابع احساساتش نشد، بلکه بن مایه‌ها را هدف قرار داد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار کرد: زمانی که ما در زندان‌های رژیم ستمشاهی بودیم، ارزش کلام این شهید بزرگوار باعث شد با نفاق و فریب مارکسیست‌ها مبارزه کنیم؛ شهید مطهری بن مایه مارکسیست‌ها را هدف قرار داد و مسلمانان را در مقابل آنها واکسینه کرد.

بادامچیان تأکید کرد: شهید مطهری زمانی که نفاق ملی گرایانه را دید کتاب خدمات متقابل ایران و اسلام را منتشر کرد که باعث شد نفاق ملی گرایان را نشان دهد، هنر شهید مطهری این بود که از دشمن علیه دشمن استفاده می‌کرد.

وی خاطر نشان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی افتخار دارد که از آغاز حرکت خود به برکت امام خمینی (ره) با آیت‌الله شهید مطهری همراه شد و آموزش دید و در طول فعالیت خود همواره در خط امام و رهبری و آموزه‌های فقه قدم برداشته است.

https://shoma-weekly.ir/6PLlmV