سیاسی

شهید خرسند بی تکلف و بی ادعا به جهاد فرهنگی پرداخت

شهید حجت الاسلام خرسند یک دهه بی تکلف و بی ادعا در سنگر امامت جمعه شهرستان کازرون به جهاد فرهنگی پرداخت و سرانجام در شب قدر به جبران یک عمر خدمات صادقانه به مردم، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
با حضور مسئولان استانی مراسم گرامیداشت حجت الاسلام خرسند عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در قزوین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین مراسم گرامیداشت حجت الاسلام خرسند شهید شب قدر امام جمعه فقید شهر کازرون با حضور مسئولان استانی در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) قزوین برگزار شد.

محمد حسین نیکنام عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در این جلسه گفت: امام جمعه شهید کازرون از مبارزان قدیمی و از جانبازان دوران دفاع مقدس بودند و همیشه مطیع منویات ولایت بودند وارتباط صمیمانه ای با مردم بخصوص نسل جوان داشتند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: هرچند فقدان شهید خرسند یک ثلمه است، اما رسیدن به مقام شهادت افتخاری برای روحانیت، خانواده ایشان و یارانش بویژه در موتلفه اسلامی است.

نیکنام بیان کرد: شهید حجت الاسلام خرسند یک دهه بی تکلف و بی ادعا در سنگر امامت جمعه شهرستان کازرون به جهاد فرهنگی پرداخت و سرانجام در شب قدر به جبران یک عمر خدمات صادقانه به مردم، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی اظهار کرد: پیام های تسلیت پیام مقام معظم رهبری، مراجع تقلید و دیگر شخصیت ها را نشانه اخلاصف‌فداکاری، موفقیت و تلاش مستمر این روحانی شهید بود.

https://shoma-weekly.ir/7Ovkm2