سیاسی

شما برای شما منتشر می شود

اگر در گذشته شما هفته نامه ای بیش نبود امروز روزنامه الکترونیک "شما" به آدرس www.shoma-newspaper.comهر روز برای شما منتشر می شود.
مصطفی حسینی- نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها با شعار "رسانه، کلام صادقانه و نگاه منصفانه" از هفتم آبان در مصلای امام خمینی (ره) آغاز شد.
نمایشگاه مطبوعات در واقع فرصتی برای اهالی قلم و روزنامه نگاران است تا خود را بسنجند که چه اندازه در عمل به اخلاق پایبند بوده و چه میزان توانسته اند اخلاق حرفه ای روزنامه نگاری را رعایت کنند.
امروز رسانه های ما در کشور بیش از آنچه به مسائل اصلی بپردازند متاسفانه ، مسائل فرعی و حاشیه ها را پر کرده و اگر اختلافاتی در کشور وجود دارد به آن دامن می زنند.
هفته نامه شما حدود یک ماهی هست روزنامه الکترونیکی خود را درعرصه فضای مجازی منتشر می کند تا نشان دهد بیش از گذشته به موضوع به روز رسانی اطلاعات و انتقال اخبار توجه و اعتقاد دارد.
مشی "شما" در طول این سالهای فعالیت حرکت اخلاق مدارانه بوده و همواره سعی داشته با نگاه منصفانه،صادقانه اطلاع رسانی کند.
اگر در گذشته شما هفته نامه ای بیش نبود امروز روزنامه الکترونیک "شما"  به آدرس www.shoma-newspaper.comهر روز برای شما منتشر می شود.
غرفه امسال نشریه شما نیز شاهد حضوربرخی مسئولین و اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود.
محمد نبی حبیبی دبیر کل، دکتر اسد الله بادامچیان قائم مقام دبیر کل, حمید رضا ترقی رئیس مرکز بین الملل و سردبیر هفته نامه،محمد علی امانی دبیر اجرایی ،مهدی اسلامی مدیر موسسه مطبوعاتی شما و عضو شورای مرکزی، فضل الله فرخ،عباسپور،نصر عزیزی از اعضای شورای مرکزی و سید حامد حسینی معاون تبلیغات و روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی و همچنین حجت الاسلام فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات به غرفه هفته نامه شما آمدند.
نمایشگاه مطبوعات و گرد هم آمدن مردم و اهالی مطبوعات این فرصت را به وجود آورده تا بار دیگر ارتباط رسانه ها و مردم تقویت شود و رسانه ها نیز به صورت رو در رو از مشکلات و معضلات مخاطین خود آگاه شوند.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها که از هفتم آبان آغاز شده تا سیزدهم آبان ادامه دارد.


https://shoma-weekly.ir/VbxG7G