سیاسی

شعار لغو برجام نامزدها ضعف ساختاری آمریکا را نشان می‌دهد

هم‌اکنون که مذاکرات به یک نتایجی رسیده آن‌ها به جای این‌که قدردان این فرصت باشند، شعارها و مصوبات خودشان را زیر پا می‌گذارند و این ضعف ساختاری کشور آمریکا را نشان می‌دهد و هرکسی که بیاید می‌تواند مصوباتی را که به‌صورت کلان در کشورشان تصویب شده را نقض کند
لاله افتخاری اظهار داشت: آمریکا طی سال‌های زیادی به‌دنبال این بود که از هر فرصتی برای مذاکره با مسئولان کشور ما استفاده کند و آن‌ها را پای میز مذاکره بیاورد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در بحث برجام و موضوع هسته‌ای اجازه داده شد که برخی مسئولان کشور در چارچوب خاصی مذاکره صورت بگیرد ولی آمریکایی‌ها از این فرصتی هم که به‌ عنوان برجام برایشان فراهم شد استفاده نکردند.

برجام فرصت طلایی نبود

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهردوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی افزود: هم‌اکنون که مذاکرات به یک نتایجی رسیده آن‌ها به جای این‌که قدردان این فرصت باشند، شعارها و مصوبات خودشان را زیر پا می‌گذارند و این ضعف ساختاری کشور آمریکا را نشان می‌دهد و هرکسی که بیاید می‌تواند مصوباتی را که به‌صورت کلان در کشورشان تصویب شده را نقض کند.

وی با اشاره به سخنان اخیر نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا گفت: برجام برای ما یک فرصت طلایی نبوده که از پاره کردن آن ناراحت باشیم.

آمریکایی‌ها اهل صحبت و مذاکرات متعارف در عرصه بین‌المللی نیستند

افتخاری بیان داشت: ما پای میز مذاکره آمدیم که نشان دهیم ملت ایران اهل سخن و منطق است و دست آمریکا را برای تمام مردم جهان برملا کند که آن‌ها اهل صحبت و مذاکرات متعارف در عرصه بین‌المللی نیستند.

این فرزند و همسر شهید در پایان تصریح کرد: اگر برجام را پاره کنند طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ما آن را آتش خواهیم زد. آن وقت خواهیم دید که چه کسی بیشتر ضرر می‌کند زیرا آمریکایی‌ها بیشتر از همه نیازمند مذاکرات و توافق برجام هستند.

https://shoma-weekly.ir/VcObsP