سیاسی

شعارهای 13 آبان امسال کاخ سفید را می لرزاند

عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی، با بیان اینکه در 13 آبان امسال بنیان کاخ سفید با شعار مرگ بر آمریکای مردم ایران به لرزه در می آید، گفت: اگر دولت روحانی پایش را آنطرف خط قرمز بگذارد از رهبری گرفته تا مردم همه هوشیار ایستاده ایم و از آرمان ها و ارزشهای انقلاب دفاع خواهیم کرد.
اسدالله بادمچیان ، در مورد اظهارات هاشمی در رابطه با شعار مرگ بر آمریکا گفت: جامعه ما یک جامعه آزاد است و در این آزادی همه حق اظهارنظر دارند و در مقابل از باب تذکر هم می شود انتقاد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعار محوری ماست ، تصریح کرد: اگر دولت مردان آمریکا با قیام مردم آمریکا جای خودشان را به دولتمردان سالمی که مردم امریکا قبول داشتند بدهند که اهل ظلم و ستم نباشند و  مانند دولتمران فعلی این کشور دیکتاتوری خاکستری پشت پرده را تحمیل نکنند، آنوقت قطعا ما دیگر شعار مرگ بر آمریکا نخواهیم گفت؛ چراکه ما با ملت این کشور دشمن نیستیم.

عضو ارشد حزب موتلفه افزود:  تا زمانی که آمریکا مستکبر، ستمگر و ظالم است و در دنیا جنایت می کند،ا ز طالبان و القاعده و النصره حمایت می کند و تا زمانیکه از حکام ستمگر بحرین دفاع و در سوریه حنایت می کند ما مرگ بر آمریکا می گوییم.

وی با تاکید براینکه در امسال 13 آبان جدی تر از سالهای گذشته و با نهایت قدرت مرگ بر آمریکا می گوییم، گفت: ما در دوران قبل انقلاب در راهپیمایی که مصادف با تاسوعا و عاشورا بود می خواستیم همه از جمله نهضت آزادی ها و لیبرال ها به صحنه بیایند اما این گروهها گفتند اگر می خواهید ما به صحنه بیاییم شرطش این است که شعار مرگ بر شاه نگویید.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم، ادامه داد: در آن زمان من مسئول تبلیغات راهپیمائی بودم و ما این شعار را در برنامه خود نگذاشتیم در پایان آن راهپیمائی شب تمام مسئولان قسمت های گوناگون راهپیمایی ریختند سر من که مردم اعتراض داشتند که چرا نمی گذارید شعار مرگ بر شاه بگوییم  و ما اعلام کردیم فردا روز عاشورا دوباره به راهپیمائی بیائید و هرچه می خواهیدشعار مرگ بر شاه بگوئید.

بادامچیان، بیان داشت: لیبرال ها به ما گفتند فردا راهپیمایی نگذارید، چون مردم خسته هستند و اگر تعداد شرکت کننده ها کم باشد اثرات راهپیمایی امروز را هم از بین می برد، اما در راهپیمائی فردا دیدم مردم بیشتر و باشکوه تر از روز گذشته با شعار مرگ بر شاه در راهپیمائی شرکت کردند.

عضو ارشد حزب موتلفه، تاکید کرد: شما مطمئن باشید اگر آقای هاشمی بنا به مصلحت چیزی بگوید و یا نگوید، مردم در 13 آبان امسال انشاء الله چنان مرگ بر آمریکا می گوید که بنیان کاخ سفید بلرزد و تا روزی که ظلم است باید به مجاهدت ادامه داد.

وی همچنین با اشاره به سخنرانی اوباما در سازمان ملل متحد ادامه داد: کشوری که دولتمردان آن از جمله رایگان به صراحت اعلام می کردند که باید ریشه ایران را بکنیم و در این راه نیز از هیچ دشمنی فروگذاری نکردند؛ اوباما رئیس جمهور این کشور در نطق سازمان ملل خود می گوید رهبر معظم انقلاب و در حرف هایش استناد می کند به حرف رهبر معظم ما و می گوید "مبنای عمل ما فتوای رهبری در مورد سلاح هسته ای است" آبا این پیروزی نیست و این نشان می دهد آنان به ایران احتیاح دارند .

وی اذعان کرد: اوباما رئیس جمهور آمریکا است و هر کشوری به دیدار با اوباما افتخار می کند، اما همین اوباما از رئیس جمهور ما می خواهد که با او دیدار کند و روحانی دیدار نمی کند و یا سر یک میز شام بخورند اما نمی خورد و بعد تلفن می زند، البته این پیروزی از آن ملت ایران است و نه روحانی.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه روحانی اصلاح طلب نیست، خاطرنشان کرد: روحانی یک اصلاح طلب و یا یک لیبرال نیست؛ بلکه او یک اصولگرای مداراگر با اصلاح طلبان است و این را همه می دانند، ای کاش عارف در انتخابات می ماند و معلوم می شد اصلاح طلبان چه میزان هستند و چند درصد رای دارند.

بادامچیان در عین حال خاطرنشان کرد: ما از اقدامات دولت حمایت می کنیم اما اگر دولت روحانی پایش را آنطرف خط قرمز بگذارد از رهبری گرفته تا مردم همه هوشیار ایستاده ایم و از آرمان ها و ارزشهای انقلاب دفاع خواهیم کرد.


https://shoma-weekly.ir/MXYzSG