سیاسی

شرایط ما نسبت به چهل سالگی انقلاب فرانسه و روسیه بی نظیر است

اقداماتی که در انقلاب اسلامی ایران در طول این 40 سال صورت گرفته است، در مقایسه با انقلاب فرانسه و روسیه بی نظیر است.
دکتر صالح اسکندی گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رسالت عظیمی بر دوش پیش قراولان عرصه جنگ نرم یعنی رسانه ها قرار دارد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در نشست خبری همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در زنجیره حرکت انقلاب اسلامی، که از نهضت اسلامی آغاز و منجر به وقوع انقلاب اسلامی و موجب پدید آمدن دولت اسلامی و تمدن اسلامی شد، رسالت عظیمی بر عهده رسانه ها است.

اسکندری یادآور شد: اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به اندازه ای است که امروزه شاهد آن هستیم که در صدها شبکه ماهواره ای، مستند های تاریخی در زمینه انقلاب اسلامی ساخته می شود، حتی کشور عربستان در حال راه اندازی شبکه فارسی زبان 24 ساعته است تا علیه نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته، تبلیغ کند.

وی افزود: این شبکه ها قصد دارند اقداماتی که توسط انقلاب اسلامی شکل گرفته است را تضعیف کنند. اقداماتی که در انقلاب اسلامی ایران در طول این 40 سال صورت گرفته است، در مقایسه با انقلاب فرانسه و روسیه بی نظیر است. این را ما بر اساس شعار و ادعا مطرح نمی کنیم بلکه بر اساس تمام شاخص های پذیرفته شده بین المللی، از شاخص های اقتصادی گرفته تا شاخص های اجتماعی و فرهنگی.

https://shoma-weekly.ir/HzQuVa