سیاسی

شرایط غزه ، سوریه و عراق نشان از نگاه خشمگینانه به اسلام است

انواری گفت: الگوهای توانمند سازی محرومان در کمیته امداد امام خمینی (ره) نشات گرفته از مبانی فکری و اعتقادی دین مبین اسلام است است و آماده انتقال تجربیات و الگوهای موفق به کشورهای مسلمان هستیم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) ، حسین انواری در مراسم ضیافت افطاری سفرای کشورهای اسلامی با بیان اینکه الگوهای توانمند سازی محرومان توسط این نهاد مردمی ، در بسیاری از کشورهای مسلمان بسیارموفق اجراء شده است، تصریح کرد : بسیاری از دفاتر موسسات خیریه و مجامع بین المللی مستقر در ایران مشتاق دریافت این الگوها و تجربیات هستند.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود:کمیته امداد امام خمینی(ره)، به عنوان قطعه ای از بیت امام راحل عظیم الشان و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) بوده که با حمایت از محرومان واقعی آنان را در جهت خودکفایی ، توانمند شدن و شکوفایی استعدادهایشان یاری می نماید.

سرپرست کمیته امداد امام (ره) در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات اخیر تروریست ها در عراق و سوریه افزود : در حالیکه در ماه مبارک رمضان مسلمین جهان در یک فضای معنوی به عبادت و اطاعت از فرامین الهی مشغولند ، متاسفانه سلطه گران و کسانی که اسلام اصیل و تحریف نشده را برنمی تابند ، مرتکب جنایت بی شماری شده و برای رسیدن به مقاصد شوم خود از هیچگونه جنایتی فروگذار نیستند و کشتار انسانهای بی گناه را برای خود افتخار می دانند.

انواری تصریح کرد : جنایاتی که هم اکنون در فلسطین ، غزه ، عراق ، سوریه و سایر کشورهای مسلمان منطقه صورت می گیرد،حکایت از خوی ددمنشی و نگاه خشمگینانه مستکبران به اسلام و مسلمین دارد و این جدال و تقابل میان جبهه حق و باطل همیشگی است.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی(ره) تاکید کرد : جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین آسیبها، تهدیدات و فشارهای اقتصادی را متحمل شده است ؛اما به علت وحدت و همبستگی بالای مردم و هدایتهای رهبر معظم انقلاب،همچنان در صحنه مقاومت حضور داشته و از فعالان اصلی معادلات بین المللی و در منطقه استراتژیک خاورمیانه است و در شرایط کنونی به شدت نیازمند این اتحاد و همدلی در میان مردم و مسئولان هستیم و قطعاً توطئه های جبهه استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب رو به افول خواهد بود.

انواری در پایان خواستار حضور گسترده و مشارکت بالای همه آحاد مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی و همه مسلمین جهان در راهپیمایی روز قدس شد و آن را یک نمایش جهانی توسط مسلمین بر علیه رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

https://shoma-weekly.ir/mL99wF