سیاسی

شب‌های قدر بهترین زمان احیای سیره علوی در جامعه است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ، بهترین زمان احیای سیره علوی در جامعه را شب‌های قدر دانست و گفت: باید تلاش کنیم راه خدا را که همان راه عدل و انصاف علوی است، گم نکنیم.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون امروز، ۲۴ خردادماه در جمع نمازگزاران این شهرستان بر لزوم توجه به جایگاه شب‌های قدر تأکید کرد و گفت: شب قدر که شب تقدیر و سرنوشت است را باید قدر بدانیم و با دعا و نیایش خدای متعال را از خود راضی کنیم.

وی همچنین ضمن تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت مولای متقیان علی(ع) اظهار کرد: در ایام شهادت امیر المؤمنین(ع) باید اظهارات مکتوب و منطوق خاص و عام این شهید عدالت را بررسی و سعی کنیم سیره امیرالمؤمنین(ع) را احیا کنیم.

خرسند، بهترین زمان احیای سیره علوی در جامعه را شب‌های قدر دانست و تأکید کرد که باید تلاش کنیم راه خدا را که همان راه عدل و انصاف علوی است، گم نکنیم و بهترین کار نیز در این ایام همین است که در راه حق،‌ همچون بزرگان دینی خود ثابت قدم باشیم.

امام جمعه کازرون در ادامه احادیث و روایت‌های اسلامی را درباره شب‌های قدر یادآور شد و گفت: از امام باقر(ع) درباره به وجود آمدن شب قدر نقل است که اگر خداوند کارهای مؤمنان را چند برابر نکند به سر حد کمال نمی‌رسند، اما از راه لطف کارهای نیکوی آن‌ها را چند برابر می‌فرماید تا کاستی‌هایشان جبران شود.

https://shoma-weekly.ir/lID5gW