سیاسی

شاهد توسعه حماسه 15 خرداد در کشورهای منطقه هستیم

علم الهدی: این حرکت را امروز در قیام مردم در کشورهای منطقه می بینیم از این رو شاهد توسعه حماسه 15خرداد هستیم.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم در 15 خرداد 42 با سینه خشک مقابل گلوله داغ قرار گرفتند، گفت: این حرکت را امروز در قیام مردم در کشورهای منطقه می بینیم از این رو شاهد توسعه حماسه 15خرداد هستیم.
آیت الله سید احمد علم الهدی در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 15 خرداد که در مهدیه تهران برگزار شد، این حماسه را نمایش عظیمی از دل دادگی مردم به امیر المومنین دانست و با بیان اینکه در 15 خرداد امسال سه مناسبت با یکدیگر تداخل پیدا کردند، افزود: سالروز رهبری علی زمان با سالروز ولادت علی انسانیت و از طرف دیگر تطبیق این دو مناسبت با سالروز 15 خرداد 42 نمایگر ارتباط واقعیت ها با یکدیگر است.
وی گفت: نظام علوی را باید در مدیریت داهیانه علی زمان دید.
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه 15 خرداد 42 جرقه فرج امام زمان (عج) بود افزود: هر چقدر نورانیت و شعاع این حماسه عظیم در دنیا فراگیر شود به فرج امام زمان (عج) نزدیک تر می شویم.
امام جمعه موقت مشهد افزود: فقط کافیست 15 خرداد 42 را با 15 خرداد 91 مقایسه کنیم در 15 خرداد سال 91 شاهد توسعه این حماسه عظیم هستیم ضمن آنکه این حماسه امروز به کشورهای دیگر نیز رسیده است و 15 خرداد از مرز کشورمان تجاوز کرده و به امت های اسلامی رسیده است.
وی گفت: 15 خرداد به جایی می رود که علی و تبار علی را در دنیا حاکم کند تا به این وسیله میوه علی (ع) در دنیا به ثمر برسد.


https://shoma-weekly.ir/YMbBus