سیاسی

سید رضا نیری از مبارزان شجاع و با بصیرت بود

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت : نیری فردی شجاع و با بصیرت بود و اعتقاد بی چون و چرای او به امام راحل و مورد توجه قرار گرفتن از سوی کسانی که همگی در جریان مبارزه علیه طاغوت و کج روی ها حضور داشتند ، از جمله مواردی بود که نیری را در زمره ی برجسته ترین مبارزان انقلاب قرار می داد .

جواد مقصودی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با شما گفت : سید رضا نیری یکی از مبارزانی بود که از همان ابتدای نهضت اسلامی وارد جریانات مبارزه علیه رژیم ستمشاهی شد و سالها در این زمینه فعالیت کرد .

وی در ادامه نیری را فردی با بصیرت و شجاع و انقلابی خواند و افزود : اعتقاد بی چون و چرای او از امام راحل و مورد توجه قرار گرفتن از سوی کسانی که همگی در جریان مبارزه علیه طاغوت و کج روی ها حضور داشتند ، از جمله مواردی بود که نیری را در زمره ی برجسته ترین مبارزان انقلاب قرار می داد .

وی اذعان داشت : ارادت ایشان به مقام معظم رهبری و تبعیت از رهبر بسیار قابل ستایش بود چرا که نیری مقام معظم رهبری را یکی از مبارزان و ارکان مهم مبارزه علیه رژیم ستمشاهی می دانست و اعتقاد عمیق وی به آگاهی و بصیرت رهبر بسیار قابل ستایش بود .

وی افزود : به دلیل اعتماد و شجاعتی که در روزهای قبل از انقلاب از ایشا ن وجود داشت ، بعد از پیروزی انقلاب به سرپرستی کمیته امداد منصوب شد و اقدامات موثری را در این زمینه انجام داد .

مقصودی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نیری در جذب خیرین برای کمک به محرومین نقش موثر و چشم گیری را در کمیته امداد امام خمینی (ره ) ایفا کرد ، اظهار داشت : تمام دغدغه ایشان چه در مبارزات قبل از انقلاب و چه در فعالیت های پس از پیروزی انقلاب کمک به محرومین و مستضعفین بود .

وی با اشاره به اینکه خطرها و تهدیدها در جریان مبارزات انقلابی هیچ گاه نتوانست عزم راسخ وی را در مبارزه علیه ستمشاهی سست کند اظهار داشت : نیری همیشه تمام توان خود را برای مبارزه علیه کجروی ها و حرکتهای ضد اسلامی به میان گذاشت و از کمک در هیچ زمینه ای دریغ نکرد .

وی گفت : با توجه به روحیاتی که از ایشان سراغ داشتم می دانستم که برای کمک به محرومین و نیازمندان همیشه پیشتاز است و اخیرا نیز در قالب یک موسسه خیریه فعالیت خود را در زمینه کمک به محرومین ادامه می داد . وی در پایان خاطر نشان کرد : از خداوند متعال برای ایشان طلب رحمت و مغفرت میکنم و امید دارم که خداوند عنایات خاص خود را شامل حال ایشان کند و برای خانواده ایشان نیز طلب صبرجمیل و اجر جزیل دارم .

https://shoma-weekly.ir/g08MUL