سیاسی

سکوت مجامع بین المللی برابر جنایت افغانستان بیانگر ادعای دروغ آنها درباره حقوق بشر است

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: سکوت مجامع بین المللی و سران غرب در برابر این جنایت هم بیانگر ادعای دروغ و نگاه تبعیض آمیز آنها درباره حقوق بشر است.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با محکوم کردن جنایت تروریستی در کابل اظهار داشت: هر کجا آمریکا حضور نظامی دارد، امنیت مردم در خطر است. جنایتکارانی که در ماه مبارک رمضان، عده ای از دختران دانش آموز روزه دار و بیگناه را به خاک و خون می کشند، قطعا عوامل مزدوری هستند که آمریکا برای مقاصد پلید خویش در منطقه سازماندهی کرده است.

وی با تسلیت شهادت تعدادی از دانش آموزان و شهروندان کابل در این جنایت افزود: ملت مبارز و غیور افغانستان خواستار حفظ حاکمیت و استقلال این کشور مسلمان و خروج نیروهای آمریکایی می باشند که جز هزینه های مالی و جانی، دستاوردی برای این کشور ستم کشیده نداشته اند.

وی تاکید کرد: سکوت مجامع بین المللی و سران غرب در برابر این جنایت هم بیانگر ادعای دروغ و نگاه تبعیض آمیز آنها درباره حقوق بشر است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان با مسئلت قبولی طاعات وعبادات و دعاهای مسلمانان در ماه مبارک رمضان پیشاپیش عید سعید فطر را به ولی امر مسلمین، مردم ایران و ملل مسلمان تبریک گفت.

https://shoma-weekly.ir/oMWBL2