سیاسی

سکوت در انتخابات مساوی با حذف شدن است

سال آینده برای اولین‌بار انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شوراها همزمان است و شاید این بزرگترین انتخابات در سطح دنیا باشد چون در این انتخابات بیش از صد هزار نفر از شوراهای کوچک تا بزرگ انتخاب می‌شوند، بنابراین وقتی کسی یا گروهی در این عرصه ساکت باشد، یا می‌خواهد کاملا از عرصه سیاسی کنار بکشد و بازنشسته سیاسی شود یا حرفی برای گفتن ندارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: سال آینده برای اولین‌بار انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شوراها همزمان است و شاید این بزرگترین انتخابات در سطح دنیا باشد چون در این انتخابات بیش از صد هزار نفر از شوراهای کوچک تا بزرگ انتخاب می‌شوند، بنابراین وقتی کسی یا گروهی در این عرصه ساکت باشد، یا می‌خواهد کاملا از عرصه سیاسی کنار بکشد و بازنشسته سیاسی شود یا حرفی برای گفتن ندارد.
حسن غفوری فرد با بیان اینکه "اصطلاح سیاستمدار خاموش بی‌محتوا است"، افزود: سیاستمدار کسی است که در جامعه حضور دارد، برای حل مشکلات جامعه از جمله مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فنی، فرهنگی، نظامی، مدیریتی و ... طرح و برنامه و فکر دارد و اندیشه خود را بیان و پیگیری می‌کند تا این طرح‌ها تحقق پیدا کند و در جامعه پیاده شود.
وی با اشاره به اینکه "مقام معظم رهبری همیشه در زمان لازم توضیحات و توصیه‌های لازم را مطرح می‌کنند"، تصریح کرد: مردم ولایت‌مدار همیشه به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه دارند و اولین هدف ایشان همیشه حضور پرنشاط مردم و افزایش مشارکت مردمی است و هر بار انتخابات ایران با شور و نشاط هرچه بیشتر برگزار شده است، پس مردم کار خودشان را انجام خواهند داد و اگر یک یا چند حزب و فرد کنار بکشند، در عمل حکم به حذف خود داده‌اند و نوعی انتحار سیاسی کرده‌اند.

https://shoma-weekly.ir/UGBpx9