سیاسی

سپاه الگوی ویژه ای برای جهان اسلام شده است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سپاه به یک الگوی ویژه برای جهان اسلام تبدیل شد و کشورهای مسلمان و آن هایی که اعتقاد مبارزه با استکبار جهانی پیدا کرده بودند دارای تشکل ها و سازمان شدند که برگرفته از سپاه شد. انصارالله و حزب الله در یمن و لبنان مانند سپاه هستند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در مقطع جنگ جوان های سپاهی با نگاه عمیقی که به ادامه راه امام راحل داشتند و برای پیونداندن آن به نهضت امام زمان (عج) تلاش می کردند. ما با اعتقاد و ایمان و برگرفته از آرمان های امام خمینی (ره) عملیات کردیم. نیروی دشمن سه برابر ما بود اما در کربلای یک عملیات کردیم و دیدگاه صدام که از آنجا ایران را می دید گرفتیم.

محمد کرمی راد» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان با بیان این که سپاه در خودکفایی در تجهیزات و صنایع پیش رفت، یادآور شد: نمونه بارز آن شهید تهرانی مقدم بود که از توپخانه شروع کرد و به پدر موشکی ما معروف شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه های عمرانی، گفت: سپاه در قالب قرارگاه خاتم الانبیا (ص) پروژه های ملی را به سر وسامان رساند. پروژه هایی که خارجی ها با صرف چند ده برابر دلار آن ها را به سامان می رساندند و کیفیت کارشان هم مانند ایرانی ها نبود.

کرمی راد تصریح کرد: سپاه به یک الگوی ویژه برای جهان اسلام تبدیل شد و کشورهای مسلمان و آن هایی که اعتقاد مبارزه با استکبار جهانی پیدا کرده بودند دارای تشکل ها و سازمان شدند که برگرفته از سپاه شد. انصارالله و حزب الله در یمن و لبنان مانند سپاه هستند.

https://shoma-weekly.ir/QA0iNH