سیاسی

سوریه، لیبی نیست

سوریه با طرح لیبی که برای آن تدارک دیده اند خیلی متفاوت است

رمضان شجاعی کیاسری عضو فراکسیون موتلفه اسلامی در خصوص تحولات اخیر سوریه اظهار داشت: متاسفانه استکبار جهانی برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود دست به هر کاری می زند و اقدامات انجام شده برخلاف عرف و قوانین بین المللی است . در واقع دخالت آنها در مسائل و امور داخلی کشور سوریه بسیار روشن  است . حمایت علنی آنها از تروریستها  که در کشور سوریه آشوب ایجاد کرده اند.  آنها به دنبال برهم زدن امنیت داخلی سوریه هستند .
وی افزود : ما شاهد هستیم علی رغم تمامی کارشکنی های دشمنان در سوریه، متاسفانه مجامع بین‌المللی سکوت کرده اند حتی اتحادیه عرب هم در قبال این همه نابسامانی ها سکوت کرده است . فضا ، فضایی است یک طرفه و کاملا از پیش تعیین شده و حمایتهای مالی و پشتیبانی نظامی و تسلیحاتی که در درگیریهای سوریه مشخص است .
شجاعی با اظهار خشنودی از موفقیتهای ارتش سوریه علی رغم تمام کارشکنی های دشمنان تصریح کرد : خوشبختانه ارتش و مردم در مقابل این مسئله ایستاده اند و مقاومت می کنند و امیدواریم که دشمنان ناکام شوند زیرا سوریه با طرح لیبی که برای آن  تدارک دیده اند خیلی متفاوت است و پاسخگوی آن اهداف و برنامه های آنان نیست .
همچنین شجایی در واکنش به کشتار مردم مسلمان میانمار خاطر نشان کرد: تمام این تحرکات یک حلقه به هم پیوسته است که استکبارجهانی برای  فشارآوردن  برجامعه اسلامی و مسلمانان انجام می‌‌پذیرد که متاسفانه در برخی موارد همکاری عرب متعصب ارتجاعی را شاهد هستیم . البته با این اقدامات ماهیت اصلی آنان بر مردمشان مشخص خواهد شد.

 

https://shoma-weekly.ir/KIRFq9