سیاسی

سند 2030 وظیفه جاسوسی برای دشمنان را دارد

افتخاری گفت: در سند 2030 صرفاً بحث آموزش مطرح نیست. بخش آموزش این سند کمک به نفوذ استکبار و جاسوسی مستند و رسمی و از درون خانواده در مورد همه آموزش‌های عمومی و غیر عمومی کشور در انواع مؤسسات و سازمان‌های آموزشی، مدارس، دانشگاه‌ها و حتی مهدکودک‌ها می‌کند.
لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی پیرامون تأثیر تربیت معلمان در اجرای سند تحول آموزش و پرورش به خبرنگار نما گفت: بخش قابل توجه اجرای سند تحول آموزش و پرورش به عهده معلمان است و لازم است معلمان در این خصوص توجیه باشند. باید برای معلمان حرکت اقناعی صورت بگیرد تا ضرورت اجرای این سند را باور داشته باشند.

وی افزود: باید به سند تحول آموزش و پرورش که سندی بومی است و زحمت زیادی برای تدوین آن کشیده شده و مطالبه مقام معظم رهبری و مردم است در بین همه، بهویژه معلمان نگاه جدی وجود داشته باشد و معلمان باید بر اساس این ریل حرکت کنند.

سند 2030 باعث غارت

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی پیرامون سند 2030 اظهار کرد: این سند توسط استکبار و سازمان ملل و در راستای سلطهگری و اهداف سلطهجویانه و زیادهخواهیهای استکبار نوشته شده است. به اذعان رئیسجمهور امریکا سازمان ملل پس از جنگ برای تحقق اهداف امریکا در جهان و نفوذ آن در کشورهای جهان تأسیس شده است.

وی افزود: سند 2030 نه فقط برای کشورهای اسلامی سودمند و مفید نیست و مضر است و باعث غارت منابع رو زمینی، زیر زمینی و منابع انسانی آنها میشود، بلکه برای کشورهای غربی هم تهدید محسوب میشود.

نفوذ استکبار و جاسوسی مستند

افتخاری خاطرنشان کرد: در سند 2030 صرفاً بحث آموزش مطرح نیست. بخش آموزش این سند کمک به نفوذ استکبار و جاسوسی مستند و رسمی و از درون خانواده در مورد همه آموزشهای عمومی و غیر عمومی کشور در انواع مؤسسات و سازمانهای آموزشی، مدارس، دانشگاهها و حتی مهدکودکها میکند.

وی تصریح کرد: در صورت تمکین ایران و هر کشور دیگری به اجرای سند 2030 آن کشور میپذیرد کلاً اطلاعات جامع و کاملی را در باره هر نوع آموزشی که در کشور صورت میگیرد در اختیار استکبار قرار بدهد و با اسناد و مدارک نسبت به آن پاسخگو باشد. در این صورت نظام سلطه نیازی به جاسوس ندارد و مسئولین آن کشور با امضای این سند رسماً وظیفه جاسوسی برای استکبار و دشمن را به عهده میگیرند. در این صورت هزینه و تهدیدی برای نظام سلطه به دنبال ندارد.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به بحث زنان در سند 2030 خاطرنشان کرد: این سند در خصوص مسائل زنان ادامه سند هزاره است. سند قبلی قدرت و فشار کمتری در مقایسه با سند 2030 که منسجمتر است دارد و کاهش فرزندآوری، افزایش طلاق، کاهش ازدواج، از هم پاشیدگی خانوادهها و افزایش طلاق عاطفی از تبعات آن است.

2030 در راستای تغییر سبک زندگی

وی با اشاره به بندهای اقتصادی و کشاورزی سند 2030 مطرح کرد: بحثهای کشاورزی این سند ورود محصولات تراریخته به کشور و افزایش انواع بیماریها، کاهش ناباروری، تغییر ذائقهها، باورها، نگرشها و سبک زندگی را به همراه دارد.

افتخاری به صلح پایدار به عنوان یکی دیگر از موضوعات سند 2030 اشاره کرد و گفت: طبق آموزههای اسلامی صلح عادلانه مطرح هست، نه صلح پایدار. صلح پایدار یعنی اگر در گوشم زدند صدایم در نیاید و مقاومت نکنم، ولی صلح عادلانه یعنی صلح در جای خودش. مثلاً صلح رژیم غاصب صهیونیستی با اعراب زمینهساز جنگ است.

https://shoma-weekly.ir/QhzNnO