سیاسی

سمت اهمیت ندارد، اثر وجودی مهم است

وقتی همه اعضای جامعه فعال شدند، سمت تشکیلاتی مهم نیست، اثر وجودی مهم است؛ در دوران اخیر کشور نیازمند جوانان موتلفه است تا نیازها را بررسی کنند و به حل مشکلات بپردازند.
نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مهم آن است که عاشورایی حرکت کنیم و حرکتمان موج‌آفرین باشد؛ شهید بخارایی همیشه توصیه می‌کرد به جای آنکه بگوییم چه خبر، خودمان خبرساز باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اسدالله بادامچیان امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم و عضو جامعه مدرسین اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز توانسته‌ایم در کنار نسل دیروز و امروز انقلاب اسلامی، حزبی برگرفته از آموزه‌های دینی را در کشور همسو با انقلاب و نظام در مسیر اولیه خود حرکت دهیم.

وی افزود: اجرای طرح خوبان با رویکرد امر به معروف و نهی از منکر در برخی محلات تهران شروع شده است؛ در این طرح تشویق کسانی که توجه چندانی به این مسائل ندارند به حفظ و رعایت شئون اسلامی در دستور کار قرار دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در حزب موتلفه جوان و پیر نداریم بیان کرد: اثر وجودی جوانان مهم است و می‌توان با تقسیم وظایف و فعالیت‌ها اقدامات خوبی را رقم زد.

وی ادامه داد: فرهنگ ما برگرفته از عاشوراست و در این واقعه عظیم تاریخی، نه به حبیب بن مظاهر و مسلم بن عوسجه می‌گویند به اتاق فکر برو و نه به طفل 6 ماهه و دختر چهار ساله می‌گویند که به صحنه نیا که سنت نرسیده است.

بادامچیان عنوان کرد: مهم آن است که عاشورایی حرکت کنیم و حرکتمان موج‌آفرین باشد؛ شهید بخارایی همیشه توصیه می‌کرد به جای آنکه بگوییم چه خبر، خودمان خبرساز باشیم.

عضو موسس حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: خدا به ما عنایت کرده در تشکیلاتی هستیم که سالم و پرکار است و اثرات وجودی دارد.

وی با تاکید بر ادامه راه امام و شهدا گفت: وقتی همه اعضای جامعه فعال شدند، سمت تشکیلاتی مهم نیست، اثر وجودی مهم است؛ در دوران اخیر کشور نیازمند جوانان موتلفه است تا نیازها را بررسی کنند و به حل مشکلات بپردازند.

https://shoma-weekly.ir/d00GOH