سیاسی

سفره و جیب مردم بهترین شاخصه موفقیت اقتصادی دولت است

سیدحسن سیدی بابیان اینکه بهترین شاخصه موفقیت اقتصادی دولت سفره و جیب مردم است، گفت: بیان آمارها مشکلی را حل نمی‌کند کالبدشکافی رفتار دولت نشان می‌دهد که آب در هاون می‌کوبد.
سیدحسن سیدی گفت:ارائه برنامه باید بر اساس قانون اساسی و اسناد بالادستی کشور باشد و شعارهای انقلاب را عملیاتی کند، علاوه بر این باید مشخص سازد با چه افرادی می‌خواهد کشور را اداره کند.

سیدحسن سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با تأکید بر اینکه دولت راهبرد غلطی را در مسیر برجام طی کرد، افزود: دولت حتی آب خوردن را هم به برجام گره‌زده بود، به این معنا که ما توان هیچ کاری را نداریم و همه راه‌ها در ارتباط با شیطان بزرگ حل می‌شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه در دولت یازدهم توان داخلی نادیده گرفته شد، تصریح کرد: دشمن احساس کرد که انقلاب اسلامی ایران توان حل مشکلات داخلی خود را ندارد لذا امیدوار شد که بر تلاش‌های خود برای مهار انقلاب ادامه دهد.

سیدی ابراز کرد: دولتمردان اگر یک‌بار وصیت‌نامه امام راحل را مطالعه و به تذکرات مقام معظم رهبری توجه می‌کردند باید بر توان خود و خدای متعال تکیه داشتند و فرصت‌ها برای پیشرفت کشور از دست نمی‌رفت.

وی بابیان اینکه بهترین شاخصه موفقیت اقتصادی دولت سفره و جیب مردم است، گفت: بیان آمارها مشکلی را حل نمی‌کند کالبدشکافی رفتار دولت نشان می‌دهد که آب در هاون می‌کوبد.

عضو هیئت‌رئیسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گلستان در خصوص تبریک پیامکی رئیس‌جمهور با توجه به شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: این اقدام رئیس دولت به نظر بنده نتیجه خوبی نداشت چراکه باوجود جیب و سفره خالی و وعده‌های عملی نشده این تحلیل را تقویت می‌کند که رئیس دولت به دنبال پوشش ضعف‌ها و جلب آرای مردم است.

سیدی در پاسخ به این سؤال که دولت خدمات خود را نسبت به 25 سال گذشته بی‌نظیر میداند درحالی‌که مردم از معیشت و رکود گلایه دارند، گفت: دولت در بیان مطالب آزاد است اما اندیشه نقاد مردمی حقیقت را آن‌گونه است می‌بیند.

وی تأکید کرد: قرار نیست بعد از 35 سال سخنان و ادعاها مصون از نقد و بررسی باشد معنای واقعی آزادی نقد منصفانه دولت است، اطلاعات نادرست اعتماد اجتماعی را به دولت کم می‌کند که متأسفانه این‌گونه است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان گلستان در خصوص ویژگی‌های اصلح گفت: نامزد ریاست جمهوری علاوه بر آنچه در قانون اساسی آمده است باید روحیه اجرای قانون و فرمایشات مقام معظم رهبری را داشته باشد نه اینکه نظریه‌پردازی کند و قانون و فرمایشات رهبری را نادیده بگیرد.

سیدی با تأکید بر اینکه نامزد ریاست جمهوری باید برنامه خود را ارائه کند، افزود: ارائه برنامه باید بر اساس قانون اساسی و اسناد بالادستی کشور باشد و شعارهای انقلاب را عملیاتی کند، علاوه بر این باید مشخص سازد با چه افرادی می‌خواهد کشور را اداره کند.

وی گفت: هر چه نامزد ریاست جمهوری به ولایت‌فقیه بیشتر اعتقاد داشته باشد به موفقیت و همراهی مردم نزدیک‌تر است از ویژگی‌های شهید رجایی این بود که می‌فرمود «من مقلد امام هستم» لذا دنبال نظریه‌پردازی نبود بلکه به دنبال اجرایی کردن خواسته‌های امام و قانون بود.

https://shoma-weekly.ir/wBZSkw