سیاسی

سعودی برای بقای خود باید سیاست‌های آمریکا را دنبال کند

خرسند با یادآوری گفته مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه سعودی‌ها بدون آمریکا دو هفته دوام نمی‌آورند گفت: آنها برای دوام آوردن باید سیاست‌های آمریکا را دنبال کنند که این رفتار منجر به جنگ‌های خانمان‌سوز در دنیا با پول مسلمان شده است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:دو دسته با وحدت امت اسلامی مخالفند، یکی تسنن آمریکایی که در رأس آن وهابیت و آل سعود قرار دارند و دیگری تشیع انگلیسی است.

به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت‌الاسلام محمد خرسند با اشاره به ۱۲ ربیع‌الاول آغاز هفته وحدت گفت: در زمان کنونی که اسلام با مخاطراتی روبه‌رو است باید همه فرقه‌های اسلامی بر کلیات اسلام توافق داشته باشند.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه امروز دشمنان جهان اسلام به صراحت اعلام می‌کنند که به دنبال ضربه زدن به اسلام و مسلمین هستند افزود: دو دسته با وحدت امت اسلامی مخالفند، یکی تسنن آمریکایی که در رأس آن وهابیت و آل سعود قرار دارند و دیگری تشیع انگلیسی است.

خرسند با یادآوری گفته مقامات آمریکایی مبنی بر اینکه سعودی‌ها بدون آمریکا دو هفته دوام نمی‌آورند اظهارداشت: آنها برای دوام آوردن باید سیاست‌های آمریکا را دنبال کنند که این رفتار منجر به جنگ‌های خانمان‌سوز در دنیا با پول مسلمان شده است.

وی شیعه انگلیسی را کسانی دانست که به اسم ولایت ائمه در ظاهر فعالیت دینی دارند و جوری وانمود می‌کنند که ما هیچ وابستگی سیاسی نداریم ولی در عمل مخالف وحدت مسلمانان هستند.

خطیب جمعه کازرون تصریح کرد: همه باید مراقب باشند، که این‌ها دو لبه قیچی برای ضربه زدن به اسلام هستند.

https://shoma-weekly.ir/nHMiJs