سیاسی

سعه صدر بزرگان منجر به حضور جوانان خواهد شد

با توجه به اینکه بخشی از نیروهای اصولگرا به سمت جوانگرایی گرایش جدی پیدا کردند و توانستند قشرهای جوانی را وارد عرصه فعالیت سیاسی کنند، اگر مقداری سعه صدر به خرج دهند، زمینه برای جابه‌جایی نسل جوان همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیانیه اخیر خود مورد تاکید قرار دادند، بیشتر فراهم می‌شود.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: هیچ جریانی بدون پایش و بازنگری مستمر در فعالیت‌های خود نمی‌تواند خود را به‌روز و متناسب با مقتضیات زمان عمل کند.

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص توانایی جریان اصولگرا در پرورش نسل جدید در این جریان، اظهار کرد: طبیعی است که کم و کاستی‌هایی در پرورش نسل جدید وجود دارد و تکیه به نسل قدیم زیاد است.

وی افزود: به نظر می‌رسد که با توجه به اینکه بخشی از نیروهای اصولگرا به سمت جوانگرایی گرایش جدی پیدا کردند و توانستند قشرهای جوانی را وارد عرصه فعالیت سیاسی کنند، اگر مقداری سعه صدر به خرج دهند، زمینه برای جابه‌جایی نسل جوان همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیانیه اخیر خود مورد تاکید قرار دادند، بیشتر فراهم می‌شود.

ترقی با بیان اینکه قطعا تجربه‌ای که افراد باتجربه دارند، به راحتی برای نسل جوان بدست نمی‌آید، عنوان کرد: اذهان افراد گذشته و سنتی در این جریان به علت اصطکاک‌هایی که در گذشته با جریان‌های درونی و داخلی اصولگرا داشتند، حرکت به سمت وحدت را کند می‌کند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: قشر جوان به این دلیل که چنین ذهنیتی نداشته و ذهنی فارغ از اصطکاک‌ها و درگیری‌های گذشته دارند، شاید بتوان گفت نسل جوان بهتر می‌تواند زمینه انسجام و وحدت را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه هیچ جریانی بدون پایش و بازنگری مستمر در فعالیت‌های خود نمی‌تواند خود را به‌روز و متناسب با مقتضیات زمان عمل کند، تصریح کرد: تمام جریان‌های سیاسی به طور مستمر نیازمند بازنگری و تصحیح رفتار، مسیر، گفتمان و حرکت به سمت کمال هستند که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

https://shoma-weekly.ir/76UETS