سیاسی

سعادت ما در گروی انتقال ارزش های امام به نسل جدید است

مهمترین رسالت ما انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید است تا این امر موجب تداوم و استقرار انقلاب باشد. سعادت دنیوی و اخروی ما در گروی انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید و آیندگان است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به شجاعت و بصیرت امام (ره) در مواجهه با تهدیدات گفت: امام خمینی همواره در رویارویی با تهدیدات سخت ترین شرایط را تحمل می کردند و همگام با مردم به مبارزه ادامه دادند.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبستان در مورد ویژگی های امام (ره) در رهبری انقلاب و تداوم انقلاب گفت: مهمترین عامل دوام رهبری امام (ره) در طی دوران انقلاب خلوص نیت و اخلاص امام (ره) و تلاش برای سعادت مردم بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: برای مردم به وضوح روشن شد که شخصیتی همچون امام (ره) همواره تلاش خود را در حفظ منافع مردم انجام می دهند و خود نیز در سطح ضعیف ترین اقشار جامعه، زندگی و سیره خود را بر اساس ساده زیستی بنا گذاشت و هدف خود را تنها خدمت به مردم قرار دادند.

وی اظهار کرد: امام (ره) همواره صادقانه با مردم مواجه می شود و مسایل را با آنها در میان می گذاشتند و هیچ تناقضی در مواضع و صحبت های خود با مردم نداشتند.

ترقی با اشاره به شجاعت و بصیرت امام در مقابله با تهدیدات یادآور شد: امام (ره) همواره در رویارویی با تهدیدات خود سخت ترین شرایط را تحمل می کردند و همگام با ملت همواره مبارزه را ادامه دادند تا به پیروزی منجر شد.

وی افزود: ایمان و اعتقاد به پیروزی در سخنان امام تا حدی بود که همواره پیروزی را امری تحقق یافتنی می دانستند و همواره در این راه گام های مصممی برداشتند تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد. تمامی این عوامل امام را در ذهن مردم ماندگار کرد.

ترقی در مورد رسالت ما در جامعه کنونی اظهار کرد: مهمترین رسالت ما انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید است تا این امر موجب تداوم و استقرار انقلاب باشد. سعادت دنیوی و اخروی ما در گروی انتقال ارزش های انقلاب به نسل جدید و آیندگان است.
https://shoma-weekly.ir/tlmeNn