سیاسی

سر استکبار در برخورد با اراده ملت ایران شکسته است

غربی ها بیش از سه دهه با ملت و دولت ایران جنگیدند، همه روش ها و راههای براندازی را آزمودند اما نتوانستند سراج منیر ولایت و امامت را در ایران خاموش کنند.ایران امروز به برکت پیام الهی غدیر، یک قدرت بزرگ در جهان و منطقه است و قدرتهای مطرح جهانی نمی توانند آن را نادیده بگیرند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: غربی ها بیش از سه دهه با ملت و دولت ایران جنگیدند، همه روش ها و راههای براندازی را آزمودند اما نتوانستند سراج منیر ولایت و امامت را در ایران خاموش کنند.ایران امروز به برکت پیام الهی غدیر، یک قدرت بزرگ در جهان و منطقه است و قدرتهای مطرح جهانی نمی توانند آن را نادیده بگیرند.

محمد کاظم انبارلویی افزود: اینکه ده سال است 6 قدرت جهانی در یک سوی میز مذاکره و نمایندگان ملت ایران در سوی دیگر میز به بهانه ای غیر مرتبط با اصل موضوع گفتگو می کنند موضوع اصلی ارزیابی اندازه های قدرت ما در ابعاد علمی، سیاسی، فنی، نظامی، اقتصادی و... است. آنها به این شناسایی نیازمندند. آنها به ارتباط و گفتگو نیازمندند. به همین دلیل با کوچکترین بهانه گفتگو را ادامه می دهند و حاضر به قطع آن نیستند.

وی تاکید کرد: غرب ناچار است روابط و مناسبات جدید خود را با ایران تعریف کند. نمی تواند این مناسبات را در قالب جنگ سرد و گرم و نرم ادامه دهد. آنها بیش از 30 سال است سر خود را به صخره پولادین اراده ملت ایران می کوبند. این سر شکسته است و به شدت درد می کند.

https://shoma-weekly.ir/N4ULhE