سیاسی

سخنان سیف تائید پیش بینی رهبری بود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه رهبری از همان ابتدا مدام می فرمودند که من به مذاکرات خوش بین نیستم افزود: اخیرا نیز مواضع آقای صالحی، عراقچی و اکنون آقای سیف نشان می دهد که پیش بینی رهبری کاملا درست و مبتنی بر واقعیات بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج،با اشاره به سخنان اخیر رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه از برجام تقریبا هیچ چیز عاید ایران نشده است گفت: عده ای با تکرار برجام و دل خوش کردن به ژست ها و قدم زدن ها فکر می کردند مشکلات حل می شود و هنوز هم در همین توهم هستند به حدی که سعی داشتند برجام را به یک الگوی تاریخی تبدیل کنند!

وی با بیان اینکه رهبری اجازه مذاکرات را برای اتمام حجت برای گروه های سیاسی داخلی و همچنین فضای بین المللی مطرح کردند گفت: آنهایی که در داخل می گفتند اجازه نمی دهند که مشکلات با آمریکا حل شود دیدند با مذاکره نیز این مشکل حل نمی شود و در سطح بین المللی نیز ایران به عنوان یک کشور خواهان صلح معرفی شد.

امام جمعه کازرون با تاکید بر اینکه رهبری از همان ابتدا مدام می فرمودند که من به مذاکرات خوش بین نیستم افزود: اخیرا نیز مواضع آقای صالحی، عراقچی و اکنون آقای سیف نشان می دهد که پیش بینی رهبری کاملا درست و مبتنی بر واقعیات بوده است.

خرسند با بیان اینکه من معتقد نیستم که همه برجام منفی است گفت: با این حال سطح داده ها و ستانده ها با هم برابری نمی کند.

https://shoma-weekly.ir/VJpKZc