سیاسی

سخنانم را نقد کنید نه آنکه به تحریف شده آن هجمه کنید

حبیب الله عسگر اولادی در نامه‌ای در پاسخ به مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی رجانیوز به سخنان اخیر مهاجرانی نیز پاسخ داد:

رجانیوز در واکنش به مواضع استاد عسگراولادی، با چشم بستن بر مواضع صریح وی در برابر فتنه گران ترجیح داد به فرصت طلبی مهاجرانی متمسک شود و با بازنشر گفته های مهاجرانی؛ از عسگراولادی خواست با توجه به سوابق برجسته انقلابی، جمله امام راحل  را در خصوص تعریف ضد انقلاب بهیاد آورد.

حبیب الله عسگر اولادی در نامهای در پاسخ به مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی رجانیوز به سخنان اخیر مهاجرانی نیز پاسخ داد:

برادر عزیز و گرامی جناب آقای میثم نیلی

مدیرمسئول محترم پایگاه اطلاع رسانی رجانیوز

سلام علیکم

نقد مشفقانه شما در مورد موضع گیریهای اخیرم را خواندم ، نصیحت امام (ره) هم که فرمودند اگر آمریکا از کسی تعریف کرد مردم می فهمند که یک عیبی در کار است را هم آویزه گوش دارم. مطالب آقای مهاجرانی را هم در مورد برخی از گفته هایم خواندم. بنده نه از ستایشهای امثال آدمهای ره گم کرده ای چون مهاجرانی مغرور میشوم و نه از نقدها و ایرادات شما عزیزان گله مندم. فکر میکنم دو روزه عمری که دارم فرصتی برای روشنگری و نصیحت و خیرخواهی از باب امر به معروف و نهی از منکر دارم که باید به آن عمل کنم و انشاءالله موفق شوم. در همین جا هم فرصت را غنیمت میشمارم و چند کلمه با آقای مهاجرانی گم شده در راه صحبت می کنم و به ایشان عرض میکنم شما در این مملکت الهی وزیر بودی ، وکیل بودی و معاون رئیس جمهور بودی و با حقوق مکفی که داشتی با عزت و افتخار زندگی میکردی ، این همه نعمت را گذاشتی و رفتی حقوق بگیر بی بی سی شدهای و یک جیره ای احتمالی هم از شاه عربستان میگیری. کلاه خودت را قاضی کن ببین چی بهدست آوردهای و چی از دست دادهای؟  ولایت امام و رهبری را رها کردی و رفتی ولایت بی بی سی را پذیرفتی اگر به خدا و قیامت اعتقاد داری که اینجانب خلاف آنرا به شما نسبت نمی دهم یک پاسخی برای روز حساب مهیا کن . می دانم در این دنیا جوابی نمی توانی داشته باشی لذا شما را به آن دنیا حواله میدهم. جناب آقای نیلی! فرمودید؛ نگذارید سوابق خوبتان با تمجید ضدانقلاب تخریب شود. بنده باید این نصیحت شما را به جان بخرم و از شما متشکر باشم امّا شما هم باید قدری انصاف داشته باشید، مواضع بنده را نسبت به آنچه ضدانقلاب می دانید خوب منعکس کنید تا مخاطبان شما داوری صحیحی داشته باشند به عنوان مثال پاسخ بنده به نامه 7 تن از اصلاح طلبان و نیز پاسخهایی که به نقد دلسوزانه دوستان دادم منعکس کنید شاید داوری شما در گفتمانی که آغاز کردم تغییر پیدا کند.

بنده در مورد سران فتنه، بسترسازان فتنه، عاملان فتنه و کسانی که مفتون فتنهگران بودند حرفهایی زدم و استدلالهایی داشتم بدون اینکه بخواهم اهل فتنه را تطهیر و تبرئه کنم شما باید نگاه متفاوت را همانطور که هست نقد کنید نه صورت تحریف شدهای از آنرا مورد هجمه قرار دهید. برای خودم و شما آرزوی عاقبت بهخیری دارم.

 

https://shoma-weekly.ir/MchqQU