سیاسی

سختی ها نعمت هایی برای رشد استعدادها است

اگر ما دلهایمان را به هم نزدیک ساختیم و پای اسلام ایستادیم و دستمان را در دست ولی مان گذاشتیم هیچ قدرتی نمیتواند ما را شکست دهد .
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت : تمام توفیقات در شرایط سخت حاصل می شود و سختی ها نعمت های بزرگی برای رشد استعدادها هستند و اگر این سختی ها نباشند استعدادها شکوفا نمی شوند .

حسین انواری تصریح کرد: همه ی ما میدانیم همانطوریکه امام (ره)فرمودند رمز پیروزی انقلاب ،اسلام و وحدت کلمه است و در این میان ۳ سفارش اصلی از امام (ره)به ما رسیده که اگر بخواهیم این انقلاب باقی بماند و روز به روز بر اقتدار آن افزوده شود ،باید بر روی این ۳ محور اهتمام داشته باشیم .

وی افزود : یکی از این ۳ محور، اسلام است که حفظ آن از اوجب واجبات بوده و بنا به فرموده ی اماممان ،اسلام و حکومت اسلامی یک ودیعه ی الهی است که باید آن را با تمام ویژگیهایش حفظ کنیم .

انواری با تاکید بر اینکه دومین محور مورد سفارش امام (ره)خود مردم است و باید دلهای آنها به هم نزدیک شوند گفت : هر حرکتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بتواند دلها را به هم نزدیک کند، حرکت مقدس است و هر حرکتی که در دلها تفرقه ایجاد کند منفور بوده و باید با آن مبارزه کرد .

عضوشورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از اصل ولایت نیز به عنوان عنصر سوم مورد نظر رهبر کبیر انقلاب نام برد و خاطرنشان ساخت : اگر ما دلهایمان را به هم نزدیک ساختیم و پای اسلام ایستادیم و دستمان را در دست ولی مان گذاشتیم هیچ قدرتی نمیتواند ما را شکست دهد .

وی با ذکر اینکه دنیای امروز عاری از هر گونه عاطفه و انسانیت است ،گفت : جمهوری اسلامی یک نقطه ی درخشان و تعیین کننده در معادلات بین المللی است وهمه ی این فشارهایی که به ما وارد میشود همگی آزمایشهای الهی است و میدانیم که خداوند برای ارتقاء انسانها آنها را گاهی اوقات با سختیها مواجه می کند .

https://shoma-weekly.ir/V8G1m1