سیاسی

سختی نعمتی برای شکوفایی استعدادها است

حسین انواری گفت : تمام توفیقات در شرایط سخت حاصل میشود و سختی ها نعمت های بزرگی برای رشد استعدادها هستند و اگر این سختی ها نباشند استعدادها شکوفا نمیشوند .
حسین انواری گفت : تمام توفیقات در شرایط سخت حاصل میشود و سختی ها نعمت های بزرگی برای رشد استعدادها هستند و اگر این سختی ها نباشند استعدادها شکوفا نمیشوند .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: همه ما میدانیم همانطوریکه امام (ره)فرمودند رمز پیروزی انقلاب، اسلام و وحدت کلمه است و در این میان 3 سفارش اصلی از امام (ره) به ما رسیده که اگر بخواهیم این انقلاب باقی بماند و روز به روز بر اقتدار آن افزوده شود ،باید بر روی این 3 محور اهتمام داشته باشیم .

وی خاطر نشان کرد: یکی از این 3 محور، اسلام است که حفظ آن از اوجب واجبات بوده و بنا به فرموده اماممان ،اسلام و حکومت اسلامی یک ودیعه الهی است که باید آن را با تمام ویژگیهایش حفظ کنیم .

انواری با تاکید بر اینکه دومین محور مورد سفارش امام (ره)خود مردم است و باید دلهای آنها به هم نزدیک شوند گفت : هر حرکتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بتواند دلها را به هم نزدیک کند، حرکت مقدس است و هر حرکتی که در دلها تفرقه ایجاد کند منفور بوده و باید با آن مبارزه کرد .

عضوشورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از اصل ولایت نیز به عنوان عنصر سوم مورد نظر رهبر کبیر انقلاب نام برد و خاطرنشان ساخت : اگر ما دلهایمان را به هم نزدیک ساختیم و پای اسلام ایستادیم و دستمان را در دست ولی مان گذاشتیم هیچ قدرتی نمیتواند ما را شکست دهد .

وی با ذکر اینکه دنیای امروز عاری از هر گونه عاطفه و انسانیت است ،گفت : جمهوری اسلامی یک نقطه درخشان و تعیین کننده در معادلات بین المللی است وهمه این فشارهاییکه به ما وارد میشود همگی آزمایشهای الهی است و میدانیم که خداوند برای ارتقاء انسانها آنها را گاهی اوقات با سختیها مواجه میکند .

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) از کارآفرینی و توانمندی کسانی که زمانی فکر میکردند محکوم به یک زندگی فقیرانه هستند به عنوان یک همت زیبا نام برد و تصریح کرد : باید در این راه تلاش کرد و آنهایی که تلاش کردند موفق شدند لذا ما هیچ نقطه کور و بن بستی در نظام مان نداریم به شرط اینکه به پیامبر و قرآن کریم اقتدا کنیم و دلهایمان متصل به هم باشند و فرمانبری داشته باشیم از ولی فقیه زمان .

انواری در بخش دیگری از سخنان خود از تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص شخصیت جهانی امام خمینی (ره)یاد کرد و اظهار داشت : الان در همه جای دنیا انقلاب و کشور ما را با نام امام خمینی (ره) میشناسند و برخلاف دوران قبل از انقلاب، اینک ملت ایران در دنیاصاحب یک عزت و کرامت والایی است که در سایه اتکا به اسلام و رهبری حاصل شده است .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره بر تقابل کفار و رفتارهای خصمانه دشمنان انقلاب با نظام و ملت ایران اسلامی گفت : از صدر اسلام تقابل با پیامبر و آل پیامبر بوده و تا ظهور حضرت مهدی (عج) هم ادامه خواهد داشت . این تقابل ، تقابلی نیست که مربوط به یک زمان باشدبلکه شکلش عوض میشود ودرهر زمانی شکل جدیدی به خودش میگیردو این انسانها هستند که در این تقابل خودشان را ببازند یا اینکه ایستادگی بکنند.

انواری با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی گفت : این ایام یادآوری همه آن نقاط قوتی است که ایران اسلامی را الان در مرکزیت تصمیم گیریهای جهانی قرار داده است .

وی با یاد آوری شکست گفتگوهای ژنو در مورد سوریه اظهار داشت : شما میبینید در همین نشستی که در ژنو برای سوریه بود این همه آمدند قیل و قال کردند نتیجه ای حاصل نشد فکر کردند که اگر ایران از این معادله بیرون باشد به جایی خواهند رسید . یعنی ایران این قدر اثر گذاراست . پس قدر این شرایط را باید بدانیم و آن را پاس بداریم .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با ذکر این نکته که اینک بعد از 35 سال ،اقتدار ایران اسلامی نه تنها کاهش نیافته بلکه افزایش هم پیدا کرده است تصریح نمود : من تبریک میگویم به همه خانواده هایی که در این مقطع مهارت آموزی و اشتغال وارد شدند و همت بالایی را به خرج دادند و الگو شدند و باور کردند که میشود زندگی را یک گونه دیگری نگاه کرد و آن را به گونه ای دیگری ادامه داد .

انواری با تاکید بر اینکه تمام توفیقات در شرایط سخت حاصل میشود گفت :سختی ها نعمت های بزرگی برای رشد استعدادها هستند و اگر این سختی ها نباشند استعدادها شکوفا نمیشوند .

https://shoma-weekly.ir/jrTwJK