سیاسی

سانسور اخبار امید آفرین دولت سیزدهم در رسانه های اصلاح طلب

فعالان سیاسی و رسانه‌های اصلاح‌طلب هر روز به شدید ترین وجه ممکن به تخریب دولت سیزدهم می پردازند، اما در عین حال اخباری را که یقین دارند نشان‌دهنده وجهی مثبت از دولت است،سانسور می‌کنند؛ پروژه ی آب رسانی غدیر یکی از این خبرهاست

پروژه آبرسانی غدیر به منظور تامین پایدار آب ۵ میلیون نفر از جمعیت خوزستان، پس از آنکه ۱۲ سال معطل مانده بود در طی یک سال اول دولت سیزدهم به بهره برداری رسید.

در حالی که بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار بود این پروژه طی سه سال تکمیل شود اما با تاکید و دستور ویژه رئیس جمهور به وزارت نیرو، این پروژه طی کمتر از یک سال به بهره برداری رسیده است.

اما این خبر، به صورتی متفاوت مورد توجه رسانه های اصلاح طلب قرار گرفت. توجه از جهت سانسور و حذف خبر! تقریبا هیچ یک از رسانه های اصلاح طلب این خبر را پوشش ندادند. این در حالی است که وقتی کوچکترین اتفاقی در سطح کشور رخ می دهد رسانه های اصلاح طلب به بزرگ نمایی آن می پردازند و به گونه ای وانمود می کنند که مشکل اصلی ساختار حکومت و نظام است و از نظر آنان تا وقتی این نظام وجود دارد مشکلات حل نخواهند شد اما زمانی که مشکل برطرف می شود به صورت یکپارچه به سانسور آن می پردازند. البته این استراتژی همیشگی اصلاح طلبان است که از شیوه سانسور و سیاه نمایی علیه اقدامات مثبت رقبای سیاسی خود استفاده کنند. هرچند که همیشه رقیبانشان را به این شیوه متهم می کنند.

اما نکته ای که باید بدان توجه داشت این است که این شگرد یکی از مهمترین راهکارهای دشمنان نظام و رسانه های آنان برای ایجاد جنگ روانی علیه ایران است، اما چرا اصلاح طلبان که خود را دلسوز مردم می دانند و ادعای میهن پرستی دارند همسو و هم جهت با رسانه های بیگانه عمل می کنند؟

https://shoma-weekly.ir/K0hAvj