سیاسی

سازمان مجاهدین انقلاب جمعیت تندروها و بی منطق ها بود

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت:سازمان مجاهدین انقلاب جنازه ای بیش نیست و احیای مجدد آنها به هیچ عنوان امکان ندارد.
احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت و گو با "ندای انقلاب" گفت: کمیسیون ماده ۱۰احزاب برای بررسی مجوز تشکیل حزب نیازمند شرایطی است که در ابتدای امر اعضای حاضر در حزب نباید سوءسابقه کیفری داشته باشند.

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: معتقدیم اعضای سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی با عقبه ای که دارند به هیچ وجه نخواهند توانست که از کمیسیون احزاب مجوز حزب جدیدی را اخذ کنند.

*سازمان مجاهدین یک جمعیت ویروسی است

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری سازمان مجاهدین انقلاب را تنها یک جمعیت ویروسی دانست و تصریح کرد:آقایان سابقه دار تا آن زمانی که در این حزب بودند، هیچ اقبال عمومی از آنها نبود و بدانند که در آینده هم هیچ اقبالی از آنها صورت نخواهد گرفت.

*عدم مقبولیت اعضای سازمان در بین اصلاح طلبان

وی ادامه داد: اعضای سازمان منحله مجاهدین انقلاب اسلامی یکسری افراد تندرو و بی منطق بودند که در جمع خود اصلاح طلبان هم از مقبولیتی برخوردار نبودند و "بود و نبودشان" هم فرقی ندارد.

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه جرم برخی ازاعضای این سازمان برای قوه قضاییه مشخص شده است، افزود: امروز کسانی که به دنبال احیای کردن این سازمان هستند، بدانند که این تلاش آنها فایده ای جز ایجاد دردسر و مشکل برای خودشان چیز دیگری نخواهد داشت.

وی در پایان با طرح این موضوع که هیچ کس یک مرده را دوباره به میدان سیاسی و مبارزه نمی کشاند، خاطرنشان کرد:باید گفت که مجموعه اعضای سازمان مجاهدین انقلاب جنازه ای بیش نیستند و لذا احیای مجدد آنها به هیچ عنوان امکان ندارد.

https://shoma-weekly.ir/I30LUB