سیاسی

زن تراز انقلاب نقش بسزا برابر توطئه‌های دشمن دارد

زن تراز انقلاب می‌تواند در جامعه و خانواده بسیار تأثیرگذار عمل کند و نقش بسزا و خنثی کننده‌ای در برابر توطئه‌های دشمن که درصدد متزلزل ساختن بنیاد خانواده و اجتماع است داشته باشد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه پشتوانه فکری و دینی جامعه اسلامی محسوب می شوند، گفت: حوزههای علمیه با تربیت طلاب مهذب و با اخلاق که نیاز امروز جامعه است مرتفع کننده بسیاری از نیازهای فردی و اجتماعی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، لاله افتخاری، مسؤول هیأت اندیشه ورز مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور، امروز در نشست هیأت اندیشه ورز مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور که در همین سازمان برگزار شد، گفت: حوزه‌های علمیه بهترین پشتوانه فکری، دینی و متحول کننده جامعه اسلامی محسوب می شوند.

وی افزود: حوزههای علمیه با تربیت طلاب مهذب و با اخلاق نیازهای فردی و اجتماعی جامعه را مرتفع می کنند.

مسؤول هیأت اندیشه ورز مرکز امور خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه خانواده در جامعه بسیار تأثیرگذار است، بیان داشت: زن تراز انقلاب می‌تواند در جامعه و خانواده بسیار تأثیرگذار عمل کند و نقش بسزا و خنثی کننده‌ای در برابر توطئه‌های دشمن که درصدد متزلزل ساختن بنیاد خانواده و اجتماع است داشته باشد.

https://shoma-weekly.ir/8y0PRN