سیاسی

زنان کابینه مدافع واقعی زنان باشند نه بیگانگان

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت : زنانی باید در کابینه جدید حضور داشته باشند که توانمند در رسیدگی به مطالبات واقعی خانم ها باشند و نه مطالبات جوامع بین المللی.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت : متاسفانه زنان دولت بیشتر درگیر مسائل حاشیه ای و فرعی هستند و بسیاری از مسائلی همچون عقیم کردن زنان کارتون خواب و … را که دغدغه مردم ما نبودند از سوی معاونت ریاست جمهوری مطرح شدند که این موضوعات باعث گلایه مردم شد .

لاله افتخاری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در رابطه با عملکرد زنان کابینه روحانی اظهار داشت : با توجه به بسترهای خوبی که در دولت دهم فراهم شده بود و همچنین قوانینی که در مجلس گذشته به تصویب رسیده بودند و دولت دهم در جهت اجرایی شدن آن ها چندین زونکن تهیه و در قالب برنامه درآورده بود ،انتظار می رفت این ها در دولت یازدهم به ثمر می رسید و نتیجه می داد.

زنان کابینه روحانی بیشتر درگیر مسائل حاشیه ای هستند

وی گفت : ولی متاسفانه زنان دولت بیشتر درگیر مسائل حاشیه ای و فرعی هستند و بسیاری از مسائلی همچون عقیم کردن زنان کارتون خواب و … را که دغدغه مردم ما نبودند از سوی معاونت ریاست جمهوری مطرح شدند که این موضوعات باعث گلایه مردم شد .

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد : ما از زنان کابینه انتظار داشتیم که لایحه مناسبت های هفته و مشکلات مردم را برای مجلس ارسال می کرد و یا در لایحه برنامه ششم و یا در لوایح دیگر به مجلس پیشنهادات مناسبی را برای زنان و خانواده ارائه می کردند.

زنان کابینه به جای موضع گیری مقابل سند ۲۰۳۰ به دفاع از این سند می پردازند

افتخاری در رابطه با اقدام زنان کابینه در خصوص سند ۲۰۳۰ افزود : متاسفانه زنان کابینه در مقابله با سندی که بسیاری ازمزایا و حقوق زنان به دلیل تساوی جنسی کاسته و روحیه زنان و دختران ما خدشه دار می شد ، نه تنها اقدام مناسبی صورت ندادند بلکه به دفاع از این سند هم پرداختند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی عنوان کرد : اکنون دولت باید در کابینه جدید خود بدون در نظر گرفتن یکسری مسائل که در دولت فعلی باز شده است و با توجه به تعهد و تخصص خانم ها از زنان توانمند و متخصص در رده های مختلف استفاده کند .

زنان در دولت به مطالبات واقعی خانم ها رسیدگی کنند نه جوامع بین المللی

وی در پایان اظهار داشت : زنانی باید در کابینه جدید حضور داشته باشند که توانمند در رسیدگی به مطالبات واقعی خانم ها باشند و نه مطالبات جوامع بین المللی.

https://shoma-weekly.ir/vSMGdL