سیاسی

زمینه تولید داخلی مهیا نشود استقلال نخواهیم داشت

مصری با بیان اینکه استقلال کشور در بی نیازی است، گفت: نیروی انسانی که برای ما باید فرصت باشد اما امروز تبدیل به تهدید شده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مشکلات تولید و تولیدکنندگان در کشور گفت: طی ۴ سال گذشته دولت لایحه‌ای برای رفع موانع تولید ارائه نداده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مصری در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه که با حضور اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس در اتاق بازرگانی این استان برگزار شد، با اشاره به مشکلات کشور گفت: چرا عزمی برای رفع مشکلات در کشور نیست، کسانی که باید عمل کنند کجایند؟

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه افزود: ما مدام مشکلات کشور را نشخوار و تکرار میکنیم اما خبری از اصلاح و اجرا نیست.

وی با بیان اینکه استقلال کشور در بی نیازی است، گفت: نیروی انسانی که برای ما باید فرصت باشد اما امروز تبدیل به تهدید شده است.

مصری تصریح کرد: اگر غرور ملی برای حفظ عزت نفس ملی می خواهیم، در تولید نهفته شده و ستون فقرات و شاه بیت اقتصاد مقاومتی در تولید است.

وی با بیان اینکه هر از گاهی تهدید به تحریم بنزین می شویم، گفت: برای کشوری که ۱۰۰ سال سابقه در نفت دارد ننگ است که بنزین وارد کنیم.

شرایط باید برای تولید کننده داخلی و خارجی همسان باشد

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه ادامه داد: زمانی تولید در این کشور رشد می کند که شرایط برای تولید کننده داخلی و خارجی همسان شود.

وی تاکید کرد: شرایط کشور ما ضد تولید است و نظام بانکی ما و نظام اداری ما در خدمت تولید نیست.

مصری با بیان اینکه در آمریکا ۸۰۰ هزار نفر از دولت حقوق می گیرند، یادآور شد: در ژاپن نیز ۳۵۰ هزار نفر از دولت حقوق می گیرند اما در ایران سه میلیون نفر حقوق از دولت می گیرند و همه جمع شدند تا حقوق دولتی ها را بدهند دیگر چیزی برای تولید نمی ماند.

تصریح کرد: منظور من از دولت حاکمیت است، این سیستم کمکی به تولید نمی‌کند و اگر برای تولید کننده داخلی شرایط تولید فراهم نشود استقلال نخواهیم داشت و نیروی انسانی ما هم تهدید می‌شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: ما در ۴ سال گذشته لایحه ای از طرف دولت برای رفع موانع تولید نداشه ایم.


https://shoma-weekly.ir/JIi3vr