سیاسی

رکورددار نفوذ پذیری

چقدر رهبر باید صبر کند تا مردم و مسئولین بفهمند که تکیه به غرب و اعتماد به آمریکا اشتباه است و نتیجه ای ندارد ؟
حمیدرضا ترقی-همانطور که جلو افتاد افراد و خواص از رهبری موجب خروج آنها از دین میشود ، طبق متن صلوات شعبانیه، عقب ماندن جامعه و خواص از امامت و رهبری جامعه هم موجب مستعد شدن آنها برای نابودی و عمیق شدن چالشها و مشکلاتشان خواهد شد .

وقتی جامعه و خواص حرفها و نصایح و هشدارها و توصیه های خیرخواهانه ولایت و رهبری را عمل نکنند ،یا دیر بفهمند و در قبال آنها کنش به موقع نداشته باشند .مشکلاتشان دیر حل شده و خسارات جبران ناپذیری بر آنها وارد میشود .

مردم در صدر اسلام پیام مهم رهبر انقلاب در غدیر را به موقع نگرفتند ودر نتیجه ولایت از مسیر اصلی منحرف شد وبعد از 25 سال که جامعه دچار فساد و ناکار آمدی و تبعیض و..شد و صبر مردم لبریز شد ،به اشتباه و کوتاهی خود در حمایت از ولایت بحق امیر مومنان پی بردند و حکومت را به اهلش سپردند .

چقدر رهبر باید صبر کند تا مردم و مسئولین بفهمند که تکیه به غرب و اعتماد به آمریکا اشتباه است و نتیجه ای ندارد ؟

چقدرباید رهبری سیاستهای مختلف را برای حل مشکلات کشور به مسئولین ابلاغ کند و لی بخاطر عمل نکردن به موقع به آنها مردم دچار مشکلات اقتصادی و اجتماعی شوند ؟

سالها ازابلاغ سیاستهای ،مقابله با حوادث و سوانح و اقتصاد مقاومتی می گذرد و عدم اجرای این سیاستها توسط دولتها موجب این همه خسارت در سیل اخیر وفشار اقتصادی به مردم شده است .

رهبری مکرر نسبت به مراقبت بر نفوذ عوامل دشمن به دستگاههای اجرائی و حوزه و دانشگاه برای منحرف کردن انقلاب و تغییر در محاسبات مسئولین هشدار دادند.

دولت یازدهم و دوازدهم در نفوذ پذیری رکورد زده و از این باب خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد شده که بی نتیجه بودن برجام و خسارات سیل اخیر ناشی از نفوذ عوامل دشمن در تیم مذاکرات هسته ای و سازمان محیط زیست است .

نسل جوان باید براساس راهبردهای ولایت ،دولت سازی و جامعه سازی اسلامی را برای رسیدن به تمدن اسلامی رقم بزنند.

https://shoma-weekly.ir/eDHEeF