سیاسی

رونق تولید منجر به افزایش ارزش پول ملی می شود

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت : تولید ملی منشا ایجاد کار و اشتغال ، افزایش ارزش پول ملی و همچنین خروج از رکود اقتصادی و خنثی کننده تحریم های دشمنان انقلاب اسلامی است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت : تولید ملی منشا ایجاد کار و اشتغال ، افزایش ارزش پول ملی و همچنین خروج از رکود اقتصادی و خنثی کننده تحریم های دشمنان انقلاب اسلامی است.

حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت : طبق فرمایش مقام معظم رهبری مشکل کشور همچنان اقتصادی است و باید از همه امکانات و ظرفیت های برای حل مشکل اقتصادی کشور استفاده کرد .

وی با بیان این که امسال باید به رونق و توسعه تولید ملی همت گمارید؛ گفت : تولید ملی منشا ایجاد کار و اشتغال ، افزایش ارزش پول ملی و همچنین خروج از رکود اقتصادی و خنثی کننده تحریم های دشمنان انقلاب اسلامی است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد : دولت و مجلس باید در صدد برطرف کردن موانع و مشکلات بر سر راه تولیدکنندگان برآیند و همه تلاش خود را متمرکز کنند تا سرمایه مورد نیاز برای تولید کنندگان با تسهیلات مناسب از طریق بانک ها تامین شود .

ترقی ابراز داشت : باید موانعی که بر سر راه تولیدکنندگان و کارآفرینان وجود دارد که آن ها را از تولید دلسرد می کند برطرف شود و ظرفیت تولید در کشور با همت و تلاش مسئولین در مراکز تولیدی و کارخانجات با برطرف کردن این موانع افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به این که برای بازاریابی و مصرف تولید باید گرایش به مصرف تولید داخل در کشور افزایش پیدا کند؛ توضیح داد : باید در جهت بازاریابی درمنطقه برای فروش محصولات داخلی برنامه ریزی گسترده ای از طریق دستگاه های ذیربط و وزارت امور خارجه صورت گیرد .

کارشناس مسائل سیاسی افزود : بدون شک تهیه مواد اولیه برای تولید باید در تخصیص منابع ارزی از اولویت ویژه ای برخوردار باشد و سیاست های حمایت از کارگران و کارفرمایان به گونه ای اصلاح شود که زمینه تحقق این شعار بتواند به طور کامل فراهم شود.

ترقی در پایان گفت : اگر تولید در کشور رونق پیدا کند رشد اقتصادی قابل ملاحظه ای در راستای چشم انداز ۲۰ ساله آینده کشور و برنامه ششم خواهیم داشت .

https://shoma-weekly.ir/cDEIi1