سیاسی

روش فعلی بودجه‌ریزی باید اصلاح شود

حزب موتلفه اسلامی هرسال انتقاداتی را به نحوه بودجه‌نویسی کشور، وارد می کند. در سال جاری نیز به دلیل انتقادات کاظم انبارلویی، رئیس مرکز سیاسی حزب نسبت به بودجه93 نظرات وی مورد تقدیر دولت قرار گرفت که این نشان دهنده صحت انتقادات وارده است.
حزب موتلفه اسلامی هرسال انتقاداتی را به نحوه بودجهنویسی کشور، وارد می کند. در سال جاری نیز به دلیل انتقادات کاظم انبارلویی، رئیس مرکز سیاسی حزب نسبت به بودجه93 نظرات وی مورد تقدیر دولت قرار گرفت که این نشان دهنده صحت انتقادات وارده است.

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست خبری روز شنبه با اصحاب رسانه، در پاسخ به سئوال خبرنگار «شما» مبنی بر اینکه مجلس برای رفع اشکالات بودجه نویسی در سالهای آینده چه راهکارهایی را مد نظرقرار خواهد داد، گفت: اشکالاتی به وضعیت بودجه نویسی وارد است. اینکه تبصرههای زیاد در ذیل ماده واحده بیاید و هر یک از آنها یکی از قوانین مادر را زخمی کند، کار درستی نیست و کسی که قصد سرمایهگذاری یا کارآفرینی دارد نمیداند سال آینده کدامیک از این قوانین مجروح میشود.

نماینده مردم قم ادامه داد: روش فعلی بودجهریزی باید منسوخ شود. مجلس در ارتباط با تغییر نحوه بودجهریزی در کشور کارهایی شروع کرده است و انشاالله با همکاری با دولت روش بودجهنویسی اصلاح میشود.

https://shoma-weekly.ir/UptKOp