بین الملل

روسیه بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار در ایران امیدواریم بزودی نشستی میان ایران و عربستان برگزار شود ربایش که جنایت است نمایی از جاهلیت مدرن

روسیه بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار در ایران

براساس آمارهای موجود در یک سال گذشته روسیه با 7/2 میلیارد دلار بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار در ایران بوده که در دو طرح نفتی سرمایه‌گذاری کرده است.

امیدواریم بزودی نشستی میان ایران و عربستان برگزار شود

محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق در گفت‌وگویی اظهار کرد: «ما تمایل جدی ایران و عربستان سعودی برای ادامه نقش عراق به منظور نزدیک‌سازی دیدگاه‌های این ۲ کشور را احساس کردیم. ما مصمم به اجرای این نقش هستیم و بر این باوریم این نقش طبیعی عراق است؛ نقش پیشگامی در نزدیک‌سازی ‌نظرات مخالف».

وی خبر داد: «تماس‌های ما ادامه دارد و امیدواریم بزودی دیداری داشته باشیم و این مباحثات و گفت‌و‌گوها را در بغداد با میانجیگری عراق از سر بگیریم».

ربایش که جنایت است

داریوش سجادی فعال سیاسی ساکن آمریکا در واکنش به بحث این روزها پیرامون تاج محمدرضا پهلوی نوشت: «رُبایش یا عدم رُبایش تاج‌های سلطنتی توسط فرح دیبا و همسرش، پاک کردن صورت مسئله است! جُرم اصلی این خانواده رُبایش هویت ملی و ترویج اباحه‌سالاری و گداصفتی در پیشگاه هویت و تمدن غربی است. رُبایشی که سرقت نیست. جنایت است!»

نمایی از جاهلیت مدرن

نشریه انگلیسی میرور با انتشار تصویری نوشت: مردی ۱۹ هزار پوند خرج کرد تا گرگ شود. این شخص معتقد است گرگ بودن قدرتی به او می‌دهد که معمولاً در زندگی روزمره احساس نمی‌کند. موارد دیگری که در وب سایت این شرکت فهرست شده‌اند شامل یک لباس به شکل توت فرنگی شکلاتی، یک سگ، پاندا و خرس نیز مشاهده می‌شود.

https://shoma-weekly.ir/1gHK1W