سیاسی

روحانی سوالات اصلاح طلبانه را با دید اصولگرایی پاسخ داد

انتخاب کابینه برای آقای روحانی در چنین وضعیتی دشوار است اما می دانیم که ایشان با روحیه اعتدال گرای خود شایسته سالاری را مد نظر قرار می دهند.
حجت الاسلام جعفر شجونی ، به تحلیل رفتارهای برخی اصولگرایان تندرو به دنبال برگزیده شدن حجت الاسلام روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب پرداخت و اظهار داشت: اصلاح طلبان تندرو با اعمال زشت خود که از مجلس ششم شروع کردند دیگر آبرویی نداشته و حتی یک شاخص مورد اعتماد نیز ندارند بر همین اساس هر از گاهی بر اشخاصی مثل هاشمی، خاتمی و غیره تکیه می کنند با این حال مردم این گروه را به خوبی شناخته اند و آنها را از نظام نمی دانند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بر همین اساس تصریح کرد: زمان انتخابات نیز همین گروه تندرو قصد داشتند از چهره روحانی برای خود توشه برداری کنند اما وی خود را عضو جامعه روحانیت مبارز معرفی کرد و به سوالات اصلاح طلبانه آنان با دید اصولگرایی پاسخ داد، از این رو اصلاح طلبان که همواره محروم بوده اند محروم خواهند ماند.
وی با بیان اینکه باید مقبولیت جامعه را نیز در نظر گرفت، تأکید کرد: جامعه خاطره بدی از فتنه 88 دارد، زمانی که در اتاق فکر لندن منکر وجود امام زمان(عج) و منکر قرآن، کتاب خدا می شوند همین مشت می شود نمونه خروار و مردم نیز از این گروه تبری می جویند.
حجت الاسلام شجونی در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب کابینه برای آقای روحانی در چنین وضعیتی دشوار است اما می دانیم که ایشان با روحیه اعتدال گرای خود شایسته سالاری را مد نظر قرار می دهند ما نیز در این راستا برای ایشان موفقیت را آرزو می کنیم تا بتوانند مشکلات گرانی، بیکاری و غیره را حل کنند.

https://shoma-weekly.ir/hljbCE