سیاسی

رمز ولایت مداری ملت ما محبت به حضرت فاطمه است

امامت و ولایتی که ملت ایران به آن عشق می‌ورزد زیربنای آن بر اساس تقوی بوده و بر همین اساس هیچ امری در نظام اسلامی مهم‌تر از امر ولایت نیست و نمی‌تواند جایگزین آن باشد.
حجت‌الاسلام محمد خرسند با گرامی‌داشت فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت کوثر الهی حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) در سخنانی به فضائل و ویژگی‌های منحصر به‌فرد یگانه دخت نبی مکرم اسلام(ص) اشاره کرد و اظهار داشت: ولایت‌مداری، ذوب شدن در امامت و ولایت، چگونگی زندگی به ویژه همسرداری و فرزندداری، توکل و توسل، روحیه جهادی و ایثار از فاطمه زهرا(س) یک الگو برای جامعه امروز ما به ویژه بانوان ساخته است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه امروزه امر ولایت و امامت از شرایط مشروعیت‌بخشی به نظام جمهوری اسلامی است گفت: این شرایط به سبب محبت ملت ما به فاطمه زهرا(س) محقق شده و به همین علت از سایر نظام‌های دیگر دنیا متمایز است.

امام جمعه کازرون افزود: امامت و ولایتی که ملت ایران به آن عشق می‌ورزد زیربنای آن بر اساس تقوی بوده و بر همین اساس هیچ امری در نظام اسلامی مهم‌تر از امر ولایت نیست و نمی‌تواند جایگزین آن باشد.

خرسند با اشاره به نام‌گذاری امسال به عنوان «فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: مدیران باید با همت عالی و اخلاص این شعار را به حوزه عمل بیاورند و مجاهدانه و بسیجی‌وار مانند دوران دفاع مقدس اهتمام ورزند و به کارها سرعت عمل دهند.

وی با بیان اینکه مدیران به خاطر نبود اعتبار کافی نباید مستأصل باشند گفت: یک مدیر زمانی که پول در اختیار ندارد باید بتواند با تدبیر جامعه را بچرخاند در غیر این‌صورت با وجود پول و امکانات، رایانه نیز می‌تواند کار آن مدیر را انجام دهد.

امام جمعه کازرون از مدیران و مسئولان شهرستان کازرون خواست در دستگاه‌هایی که مشغول به کار هستند به کارها سرعت عمل دهند و با روحیه جهادی کار امروز را به فردا نیندازند و مردم را پشت درب‌های محل کار خود معطل نکنند.

خرسند در ادامه کم کردن موانع از پیش پای مردم، تسهیل در امر کارآفرینی و سرمایه‌گذاری و سرعت عمل در خدمات‌رسانی به مردم را از ثمرات به کارگیری مدیریت جهادی در جامعه برشمرد و تصریح کرد: زیبنده فارس نیست به عنوان سومین استان دارای بیکار قلمداد شود.

https://shoma-weekly.ir/OO77yW