سیاسی

رقابت سالم در خبرگان موجب آرامش در جامعه شد

با وجود رقابت در انتخابات دیروز مجلس خبرگان رهبری نتایج کاملاً پذیرفته‌شده از سوی تمام نمایندگان مجلس خبرگان بود که با اعلام این خبر یک آرامشی در رسانه‌ها و مردم ایجاد شده که عالی‌ترین نهاد تصمیم سازی کشور به‌راحتی رقابتی سالم برگزار کرد
رییس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: انتخابات دیروز مجلس خبرگان نشان داد که رقابت معنوی و روحانی در فرایند انتخاب آیت‌الله یزدی در جریان بود.

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با میزان، درباره دلایل دوری مجلس خبرگان رهبری از سیاسی کاری و رقابت‌های سیاسی، اظهار کرد: انتخابات دیروز مجلس خبرگان نشان داد که رقابت معنوی و روحانی در انتخاب آیت‌الله یزدی در جریان بود.

وی افزود: با وجود رقابت در انتخابات دیروز مجلس خبرگان رهبری نتایج کاملاً پذیرفته‌شده از سوی تمام نمایندگان مجلس خبرگان بود که با اعلام این خبر یک آرامشی در رسانه‌ها و مردم ایجاد شده که عالی‌ترین نهاد تصمیم سازی کشور به‌راحتی رقابتی سالم برگزار کرد.

رییس مرکز سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: آیت‌الله یزدی شخصیتی است که در تاریخ 50 سال اخیر خدمات زیادی به انقلاب و امام (ره) داشته و خدمات وی پیش از انقلاب و پس از انقلاب یک فهرست مفصلی دارد.

وی افزود: ساده زیستی، درجه علمی و فقاهت او مورد تأیید امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بوده و از سوی ایشان به عضویت شورای نگهبان انتخاب شده بود و همینک در رأس نهاد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است که این نهاد سوابق مشخصی در تاریخ معاصر ایران دارد.

https://shoma-weekly.ir/G9qn47