سیاسی

رفتار خانواده شهدا برای ما درس است

دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی گفت: آموزش هایی که شهید در رابطه با اسلام و انقلاب و ارزشهای اسلامی در خانواده دیده و بر اساس آن تربیت شده است، برای ما یک ارزش است. رفتار خانواده شهدا برای ما درس است
محمد علی امانی دبیر اجرایی، به همراه دبیر و اعضای شورای استان تهران حزب موتلفه اسلامی با خانواده شهید محمد حسین حدادیان از شهدای اغتشاشات اخیر در خیابان پاسداران دیدار کرد.

دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی ضمن قدردانی از خانواده شهید گفت: آموزش هایی که شهید در رابطه با اسلام و انقلاب و ارزشهای اسلامی در خانواده دیده و بر اساس آن تربیت شده است، برای ما یک ارزش است. رفتار خانواده شهدا برای ما درس است و امیدواریم که نسل‌های آتی این درس‌ها را به خوبی دریافت کنند.

محمد علی امانی خاطرنشان کرد: ‌همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس جوانان عزیز کشورمان بودند که از دادن جان خود نگذاشتند تا حتی یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن در بیاید؛ همینک نیز جوانان ما در صحنه حاضرند.

در این دیدار پدر شهید ضمن خوش‌آمدگویی به میهمانان از نحوه به شهادت رسیدن و شخصیت فرزندشان و گلایه‌هایی که از دولت داشتند در رابطه با برخورد با دراویش سخن گفتند.

پدر شهید با اشاره به اینکه محمد حسین دومین شهید این خانواده است؛ درباره محمد حسین گفت: پسری بسیار مذهبی و هیئتی و اهل نماز و قرآن بود و واجبات را حتماً انجام و مستحبات را در حد توان انجام می‌داد.

پدر شهید گفت: محمد حسین از 14 سالگی خادم امام‌زاده علی اکبر شد و کارهای خدماتی را به خوبی انجام می‌داد.

وی سه ویژگی بارز شهید را اطاعت‌پذیری، ولایتی و بصیرت بالا برشمرد و یادآوری کرد شکل‌گیری شهید از مسجد و پایگاه بسیج بوده است.

پدر شهید با گلایه از دولت و مسئولین گفت: با دراویش در این رابطه برخورد لازم نشد.

وی با اشاره به یک دیدار خصوصی شهید با رهبری گفت: آقا در این دیدار به محمد حسین گفتند که معنویتتان را بالاتر ببرید.

در ابتدای دیدار محسن قناعت دبیر استان تهران ضمن تبریک عید سعید مبعث و معرفی اعضای حاضر در این دیدار، اظهار داشت: دشمنان گویی می‌پندارند که نسل جوان حال حاضر همچون جوانان دوران دفاع مقدس نیستند و ارزش آن را درک نمی‌کنند. این در حالی است که شهادت عزیزانی همچون محمدحسین حدادیان با آن نحوه شهادت و یا دیگر شهیدان مدافع حرم همچون شهید حججی به آنها می‌فهماند که بنیه دفاعی کشور با حضور چنین جوانی از قبل هم قوی تر شده است و این سرمایه عظیم و ارزشی کشور ماست و ما در حزب موتلفه اسلامی قدردان خانواده‌هایی همچون جنابعالی در پرورش این جوانان سلحشور هستیم.

همچنین در دیدارهای دیگری محمدنبی حبیبی دبیرکل، اسدالله بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی و محمدعلی امانی دبیر اجرایی حزب موتلفه اسلامی از حجت‌الاسلام «سید مهدی طباطبایی» عیادت کردند.

همچنین محمدعلی امانی دبیر اجرائی حزب موتلفه اسلامی از جمعی از پیشکسوتان حزب موتلفه اسلامی آقایان «مصطفی حائری‌زاده»، «جواد رفیق دوست» و «مهدی سعیدمحمدی» عیادت کردند.

https://shoma-weekly.ir/7FmwXo