سیاسی

رفتار آمریکا نشانه افول ابرقدرتی است

این رفتار آمریکا نشانه افول ابرقدرتی آنها است که بزودی همان‌طور که پیش‌بینی بنیان‎گذار انقلاب اسلامی در مورد شرق و شوروی محقق شد، برای غرب هم محقق می‌شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی رفتارهای کنونی آمریکا را نشانه یک دیکتاتوری بینالمللی دانست و با اشاره به حمله تروریستی اهواز خواستار تنبیه سردمداران وهابیت در کشورهای عربستان و امارات شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجتالاسلام محمد خرسند با اشاره به حادثه تروریستی در اهواز اظهار داشت: این حادثه نشان داد که دشمن در حال ایجاد ناامنی در کشور است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز یک نعمت و جوهر گرانبهاست، گفت: اگر حماسههای مدافعان حرم نبود، این حوادث هرروز در شهرهای ما اتفاق میافتاد.

امام جمعه کازرون با تاکید بر اینکه مسئولان امنیتی و اطلاعاتی باید بیشتر مراقب باشند، افزود: دشمن به گفته خودش در صدد کشاندن ناامنی به کشور است.

خرسند خواستار تنبیه سردمداران کشورهای وهابی سعودی و امارات شد و تصریح کرد: قطعاً به وقتش گوشمالی سختی به تروریستها و حامیانشان داده میشود.

وی با اشاره به سخنرانی رییس جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت: این سخنرانی به اندازهای مضحک بود که رهبران جهان از سخنان رییس جمهور آمریکا و منطق او خندیدند.

خطیب جمعه کازرون ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا از سیاست جدید دولتش پردهبرداری کرد، این در حالی است که آنها در زمان ریاست جمهوریهای قبلی مدعی جهانی شدن و نظم نوین و دهکده جهانی به رهبری آمریکا بودند که ملاحظاتی داشتند و سعی میکردند رعایت کنند.

خرسند با بیان اینکه منطق رئیس جمهور کنونی یک منطق ناسیونالیستی و همان منطق هیتلر است، اظهار داشت: ما شاهد یک دیکتاتور جهانی به نام آمریکا هستیم.

وی رفتارهای کنونی آمریکا را نشانه یک دیکتاتوری بینالمللی دانست و گفت: اینکه قدرتمندترین کشور دنیا که دایه رهبری دنیا دارد، میآید عربدهکشی میکند و از همه بازجویی میکند و حتی به متحدین خودش مثل آلمان، اتهام زده و با سخیفترین ادبیات با اعراب جنوب خلیج فارس برخورد میکند نمونههای این رفتار است.

خرسند با بیان اینکه خیلیها از سخنان ترامپ خندیدند و تمسخر بیشتر باید سهم کسانی باشد که در کشور ما میگویند برویم با این ترامپ مذاکره کنیم، گفت: این رفتار آمریکا نشانه افول ابرقدرتی آنها است که بزودی همانطور که پیشبینی بنیانگذار انقلاب اسلامی در مورد شرق و شوروی محقق شد، برای غرب هم محقق میشود.

امام جمعه کازرون با تقدیر از سخنان رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل افزود: مواضع خوب وی در راستای سیاستهای مستقل نظام جمهوری اسلامی و به چالش کشیدن سیاستهای دوگانه آمریکا بود که جای تقدیر دارد.

https://shoma-weekly.ir/jJ4YEX