سیاسی

رسیدن به کرسی مجلس با هر قیمتی شایسته نیست

هدایت مستقیم یا غیرمستقیم جبهه پایداری توسط جریانات پشت صحنه و یا ناپختگی سیاسی برخی اعضای این جبهه برای نشستن بر صندلی مجلس به هر قیمتی؟؟


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با فعالیتهای انتخاباتی برخی جریانها در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی جریانهای موجود در صحنه انتخابات مجلس شعار ولایتمداری را خوب سر می‌دهند لیکن در عمل نمره قبولی نمی‌گیرند.
امیر فارسی نژاد در توضیح این مهم اظهار داشت: اینکه برخی آقایان فقط داعیه ولایتمداری و تبعیت از فرامین رهبری را داشته باشند ولی در عمل با ایجاد فضای احساسی برای بهره‌برداری‌های انتخاباتی، به فرمایشات معظم له توجه نکنند بسیار ناشایست و ناپسند است و این رفتار مقبول مردم نیست.
وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری کراراً به جریانها و افراد فعال در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی کشورتوصیه اخلاق‌مداری و اثبات شایستگی‌های جبهه یا جناح متبوع خود را به دور از فضای تخریب داشته‌اند اما متأسفانه برخی افراد در جبهه پایداری با محدودنگری ناشی از نپختگی سیاسی، خود را طلایه دار مبارزه با فتنه دانستند و با ادعای اینکه سربازان پیش قراول9 دی هستند، فضای احساسی و ابهام‌آلود لازم را برای مطرح کردن خود را ایجاد نمودند اما فی الواقع نتوانستند ادعای خود را در عمل به منصه ظهور رسانند.
معاون سازماندهی حزب موتلفه اسلامی با استناد به بیانیه دانشجویان حامی جبهه پایداری یکی از علل بوجود آمدن این جبهه را مراقبت از خط انقلاب دانست و بیان داشت: این عزیزان بواسطه غیبت یازده روزه رئیس جمهوری احساس تکلیف برای آمدن به صحنه می‌کنند اما در پایان سال 90 پس از آنکه بهره‌برداری شعارهای خود را در تقابل ظاهری با مواضع دولت در مرحله اول انتخابات کردند، حمایت بی چون و چرایی در مقابل سئوال مجلس از رئیس جمهور می‌نمایند که خود موجب تعجب است. این فعال سیاسی با اشاره به اینکه تخریب حزب موتلفه اسلامی که همواره در خدمت روحانیت و ولایت بوده است و پنجاه سال افتخار این موضوع را به سینه دارد، در دستور کار جدی این جریانها قرار دارد، ادامه داد: صد البته که توازی این نوع تخریب‌های مسموم با مواضع صدای آمریکا، روزنامه‌های اصلاح طلب و خرده‌پاهای جریان انحراف و رسانه های وابسته به آنها قابل تأمل مردم فهیم ایران است. عدم توجه جبهه پایداری به لزوم وحدت اصولگرایان، تخریب‌های غیرواقع در روزنامه متبوعشان و ورود به فضای تخریب  رقبا آن هم افرادی که سابقه 50 سال مبارزه و فعالیت سالم سیاسی‌شان اظهر من‌الشمس است آیا تبعیت از امر ولایت فقیه است و این رفتار ولایتمدارانه است؟
فارسی نژاد با طرح این سئوال که این گونه رفتارها ناشی ازچیست؟ افزود: شاید هدایت مستقیم یا غیرمستقیم جبهه پایداری توسط جریانات پشت صحنه و یا ناپختگی سیاسی برخی اعضای این جبهه برای نشستن بر صندلی مجلس به هر قیمتی پاسخی بر این سئوال باشد.
وی در پایان گفت: افتخار موتلفه اسلامی سربازی همیشگی در رکاب ولایت و روحانیت بوده و هست وانشاءالله خواهد بود اما تفاوت موتلفه اسلامی با اینگونه جریانهای گذرا و مقطعی سیاسی این است که اصالت در رفتار، رعایت ادب و اخلاق اسلامی در مواضع و اقدامات را بر خود فرض می‌داند شایسته است مردم فهیم، جوانان، طلاب و دانشجویان کشورمان با دقت ویژه‌تری به تطبیق شعارها و عمل نامزدهای فعال در عرصه انتخابات مرحله دوم مجلس بپردازند تا با انتخاب اصلح، نمایندگان شایسته‌ای را برای مجلس برگزینند که ولایتمداری را در عمل ثابت کنند.

https://shoma-weekly.ir/AhRN2k