سیاسی

رسانه ها برخی اقشار را مخاطب به حساب نمی آورند

اگر خانواده ها در معرض مبانی دینی و اعتقادی داخلی قرار نگیرد، به راحتی واجد دریافت نشانه ها و پیامهای بیگانه یا انحرافی می شود وبدون شک رسانه یکی از ارکان موثر و اصلی در تبلیغ این امر خواهد بود .
حسین انواری بر لزوم همکاری و پرداختن رسانه ها به مسائل وفرایض دینی تاکید کرد واظهار داشت:اگر خانواده ها در معرض مبانی دینی و اعتقادی داخلی قرار نگیرد، به راحتی واجد دریافت نشانه ها و پیامهای بیگانه یا انحرافی می شود وبدون شک رسانه یکی از ارکان موثر و اصلی در تبلیغ این امر خواهد بود .
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه برخی از رسانه ها هنوز بر اهمیت موضوعات اعتقادی واقف نشده اند،تصریح کرد: با توجه به اینکه در جامعه دینی زندگی می کنیم،لازم است که برخی از رسانه ها در رفتار و گفتار خود در این زمینه بازنگری کنند.
انواری خاطرنشان کرد: امروز تبلیغات حرف اول را در زمینه سازی هر اقدام شایسته یا زشت می زند بنابراین بی توجهی به مقوله های مهم و با اولویت نخست  نمی تواند توجیهی داشته باشد.
وی تصریح کرد: هنوز هم در برخی نقاط   خانواده هایی که نا آگاهی و کم اطلاعی در امور دینی دارند وجود دارد با این وجود ، برخی رسانه ها یا اصلاً در آن مناطق حضور ندارند و یا آنان را مخاطب به حساب نمی آورند.

https://shoma-weekly.ir/Bi2lCT