سیاسی

رای به ستاره ها به جای کارشناسان مخل روند دموکراسی است

در انتخابات به خاطر مسائلی که پیش آمد تقریبا تعداد اصلاح طلبان و اصولگرایان شورای شهر 50-50شد که در مرحله اول ازآنجایی که اصلاح طلبان به تعهداتشان نسبت به خودی ها نیز عمل نکردند بنابراین زمینه شکستشان در این دور فراهم شد.
احمد کریمی اصفهانی،دبیرکل بازار و اصناف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آریا درباره بازگشت اصوگرایان به هیات رییسه شورای شهر گفت:شورای شهرجایگاه خاص خودش را دارد لذا باید افراد فنی وارد شورا شوند البته وضعیتی پیش آمده که افراد مشهور هم می توانند وارد شورای شهر شوند درحالی که ضروری است تمام کارشناسان اجتماعی در زمینه های مختلف عضو شورا شوند.

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی افزود:در انتخابات به خاطر مسائلی که پیش آمد تقریبا تعداد اصلاح طلبان و اصولگرایان شورای شهر 50-50شد که در مرحله اول ازآنجایی که اصلاح طلبان به تعهداتشان نسبت به خودی ها نیز عمل نکردند بنابراین زمینه شکستشان در این دور فراهم شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت:در دومین سال کاری شورای شهر اصولگرایان با حمایت تعدادی از اصلاح طلبان به هیات رییسه بازگشتند البته آقای چمران زیاد سیاسی عمل نمی کند و عملکرد ایشان لازمه شورای شهر است .

وی تاکید کرد:در شورای شهر مساله لشگرکشی نفعی به حال مردم ندارد بنابراین نباید مسائل به گونه ای شود که پست ها و جایگاهها حواشی ایجاد کند چراکه این پست ها همواره دست به دست می شود لذا مساله مهم تکلیف و وظیفه شرعی است که امیدواریم هر دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا به آن عمل کنند و پیروزی در انتخابات هیات رییسه و امثالهم را فرصتی برای خدمت بدانند نه ملاکی برای موفقیت.

https://shoma-weekly.ir/NKEEf3